fbpx

 

Strategisen sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin kokenut tiimi kasvaa jo yli kahdenkymmenen, kun neljä uutta eralaista aloittaa työnsä brändien, strategioiden, sisältöjen ja viestinnän parissa.

Heli Karonen on nimitetty Eran uudeksi sisältöjohtajaksi ja Leeni Peltonen tiiminvetäjäksi. Heillä molemmilla on pitkä päätoimittajatausta aikakausmediassa. Helmikuun alussa Erassa aloittava Heli Karonen on viimeksi työskennellyt digipäätoimittajana Aller Mediassa. Sitä ennen hän oli muun muassa uutispäätoimittaja ja transmedia-päällikkö Seiskassa sekä tuottaja MTV:llä. Leeni Peltonen on puolestaan työskennellyt muun muassa päätoimittajana KotiliedessäDekossa, Modassa sekä toimituspäällikkönä Suomen Kuvalehdessä.

Virvamaria Toikka aloittaa tammikuun alussa asiakkuuspäällikkönä. Hän siirtyy Eraan sisältö- ja markkinointitoimisto Hube Helsingistä tuottajan tehtävistä. Aiemmin hän on ollut toimittajana ja toimitussihteerinä Yrittäjämedioissa ja taittavana toimittajana Turun Sanomissa.

Mikko Viljanen vahvistaa Eran sisältödeskiä editorina. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa editoivana toimittajana Helsingin Sanomissa ja tuottajana Metro-lehdessä.

”On hienoa suunnata vuoteen 2019 aiempaakin monipuolisemmalla tiimillä. Meille on aina ollut tärkeää saada Eraan innostuneita, luovia ja näkemyksellisiä tekijöitä. Heli, Leeni, Virvamaria ja Mikko auttavat meitä palvelemaan entistä paremmin nykyisiä asiakkaitamme ja samalla panostamaan täysillä useisiin uusiin asiakkuuksiimme”, Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Era Contentilla on tällä hetkellä 29 aktiivista asiakkuutta, ja strateginen sisältö- ja viestintätoimisto on palvellut yli neljän vuoden aikana jo noin sataa yritystä, mediabrändiä, julkista organisaatiota ja järjestöä. Uusien rekrytointien jälkeen eralaisia on 21. Toimiston liikevaihto oli viime vuonna 1,6 miljoonaa euroa.

Sulje