TE-live-uutinen-hero

Työt ja tekijät yhteen – Era Content TE-liven digimarkkinoinnin kumppaniksi

TE-palvelut on valinnut Era Contentin kumppanikseen TE-live-lähetysten markkinointiin digitaalisissa kanavissa. Vuoden mittaan valtakunnan viisitoista TE-toimistoa esittelevät avoinna olevia työtehtäviä sadoissa lähetyksissä, joiden katsojiksi halutaan juuri oikeat silmäparit mahdollisimman kustannustehokkaasti.

TE-live on valtakunnallinen palvelu, johon kaikki Suomen viisitoista TE-toimistoa tuottavat viikoittain livelähetyksiä edistääkseen työnvälitystä. TE-liven lähetyksissä työnhakijat näkevät ja kuulevat avoimista työpaikoista tavanomaista työpaikkailmoitusta enemmän ja pääsevät myös esittämään kysymyksiä etukäteen tai anonyymin chatin kautta. Kaikki lähetykset tallennetaan myöhemmin katseltaviksi.

TE-livessä on kymmeniä lähetyksiä kuukaudessa. Markkinointi on keskitetty digitaalisiin kanaviin, joista erityisesti Facebook ja Instagram tavoittavat kohderyhmät hyvin.

”Keskeinen tavoitteemme on tunnistaa entistä tarkemmin lähetysten kohderyhmät ja löytää tehokkaimmat lähestymistavat kullekin segmentille. Olemme markkinoineet jo satoja lähetyksiä ja luoneet tarkalla data-analyysillä tietoa optimaalisesta digimarkkinoinnin tavasta. Yhteistyömme seurauksena verkkosivuston liikenne on moninkertaistunut”, Eran digistrategi Tomi Mäkilä kertoo.

Markkinointikumppanuus alkoi julkisen Hansel-kilpailutuksen kautta. 

”Halusimme löytää markkinointikumppanin, joka ymmärtää laajan kohdeyleisömme tarpeet ja pystyy luomaan kampanjoita tehokkaasti. Valinnassa painoi myös analytiikkaosaaminen ja kyky reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin”, johtava asiantuntija Sampsa Halmesaari TE-livesta sanoo.

”Yhteistyössämme tärkeintä on tavoittaa lähetyksillemme sopivat kohderyhmät ja jakaa tietoa työmahdollisuuksista oikeille henkilöille. Toisena tärkeänä tavoitteena on palvelun tunnettuuden kasvattaminen, mikä laajentaa asiakaskuntaamme entisestään.”

Era on tehnyt töitä TE-liven saavutettavuusvaatimukset täyttävien tekstitysten ja käännösten parissa jo usean vuoden ajan. Digimarkkinointi syventää yhteistyötä entisestään.

”On hienoa olla mukana löytämässä ihmisille motivoivia töitä ja yrityksille hyviä tekijöitä! TE-liven volyymit ovat suuria, ja siksi olemme yhteistyömme alusta saakka panostaneet kustannustehokkaiden, luotettavien ja laadukkaiden prosessien kehittämiseen. Työskentelemme tiiviisti TE-liven tiimin kanssa, ja yhdessä olemme kehittäneet monia tapoja tehdä digimarkkinointia entistä vaikuttavammin”, Eran toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Era Content on Hanselin viestintä- ja markkinointipalveluiden sopimustoimittaja. Eran julkisen hallinnon asiakkaita ovat olleet muun muassa Senaatti-kiinteistöt, Suomen Erillisverkot ja Ruokavirasto.

TE-live – enemmän tietoa avoimista työpaikoista

TE-live on TE-toimistojen tuottama palvelu, jossa työnhakija voi tutustua työpaikkoihin, työnantajiin ja koulutuksiin. TE-live antaa työnhakijan päätösten tueksi enemmän tietoa kuin pelkkä hakuilmoitus.

  • Satoja lähetyksiä vuodessa
  • Yli 1,2 miljoonaa ihmistä tavoitettu
  • Sivuston liikennemäärät moninkertaistuneet