Me
Me eralaiset teemme töitä, jotta yrityksesi menestyy erottuvien ja mieleenjäävien sisältöjen avulla. Nostamme esiin asiakkaidesi elämän sekä toimintaasi ympäröivän todellisuuden. Uskomme selkeisiin ja tehokkaisiin prosesseihin, sillä ne antavat luovuudelle tilaa hengittää.
Lisää
Milloin koet onnistuneesi?
Olemme onnistuneet työssämme, kun saamme mitatusti aikaan hyviä tuloksia ja autamme asiakkaitamme menestymään. Kolmasosa uusista asiakkaistamme tulee suositusten kautta – tästä haluan pitää kiinni!
Työkokemus: Digitaalisten julkaisujen johtaja, Sanoma Magazines Finland | kehityspäällikkö, Sanoma | kehityspäällikkö, Sanoma News | tuotepäällikkö, Sanoma Digital |toimitusjohtaja ja yrittäjä, Zhop Oy & Taidehallinta Anhava Oy | tuottaja, Kulttuuritehdas Korjaamo

Eero Anhava
Toimitusjohtaja & osakas
040 530 4895Strategia- ja brändityö, digitaaliset palvelut ja markkinointiteknologiat, ostopolut ja markkinoinnin automaatio
Lisää
Mikä sinua innostaa?
Asiakkaiden kanssa työskentely on loputtoman kiinnostavaa. Alussa on vain tukku kysymyksiä ja olettamuksia. Kun olemme kulkeneet yhdessä koko matkan, meillä on tavoitteet, toimintatavat ja sisällöt. Olemme oppineet paljon ja tiedämme, että mikään ei ole koskaan valmista. Ajattelulla ja ahkeruudella pääsee pitkälle.
Työkokemus: Kustantaja, Sanoma Magazines Finland | sisältöjohtaja, Sanoma Magazines Finland | päätoimittaja, Me Naiset | toimituspäällikkö, Me Naiset | toimituspäällikkö, Pirkka | toimittaja, Kodin Kuvalehti | tiedottaja, Kehitysvammaliitto | toimittaja, Kotiliesi | toimittaja, Anna

Riitta Pollari
Osakas
040 725 2463Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, journalistiset koulutukset, sisältömarkkinoinnin koulutukset, työprosessien uudistaminen
Lisää
Mitä olet oppinut asiakkailta?
Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä eikä maailma ole koskaan valmis – siksi olemme aina valppaina ja mieluiten jo pari askelta tilanteiden edellä. Työmme näkyvä osuus ovat sisällöt, mutta asiakkaille arvokkainta ovat niiden takana olevat strategiat, ajatukset, osaaminen ja verkostot. Tavoitteet ja näkemykset ovat sisältömarkkinoinnin ydin.
Työkokemus: Projektijohtaja, Era Content | viestintäpäällikkö, Sanoma Oyj | viestintäpäällikkö, Sanoma Media Finland & Sanoma Magazines | tiedottaja, Sanoma Magazines

Tuomas Littunen
Operatiivinen johtaja
040 740 0617Strategia- ja brändityö, viestintä, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, työprosessien uudistaminen
Lisää
Miksi sisällöt toimivat markkinoinnissa?
Tarinan aitous syntyy henkilökohtaisuudesta, puhuttelevuudesta ja koskettavuudesta. Parhaimmillaan sisällöt syventävät ihmisten suhdetta brändeihin ja nostavat esille näkökulmia, jotka aiemmin ovat jääneet suotta pimentoon.
Työkokemus: Sisäisen viestinnän johtaja, Elisa | viestintä- ja markkinointijohtaja, WSOY | viestintäpäällikkö, Gummerus

Tarja Virolainen
Asiakkuusjohtaja
050 443 5116Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen
Lisää
Mikä on sisältöjen merkitys viestinnässä?
Nykyisessä viestejä tulvivassa maailmassa sisällöt ratkaisevat. Ainoastaan vastaanottajalle olennaisella viestillä voi olla vaikutusta. Ilman kiinnostavaa, ajatuksia herättävää, mieleenpainuvaa tai yllättävää sisältöä on mahdotonta saada tuloksia aikaan.

Tarja Kopra
Asiakkuuspäällikkö
050 468 8948Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen, viestintä
Lisää
Miksi sisältöstrategialla on väliä?
Ilman hyviä ja laadukkaasti tuotettuja sisältöjä monet tarinat jäisivät kertomatta. Parasta asiakastyössä on nähdä oman kädenjäljen vievän asiakasta kohti päämääräänsä.
Työkokemus: Tuottaja, Hube Helsinki | toimittaja ja toimitussihteeri, Yrittäjämediat | taittava toimittaja, Turun Sanomat | toimittaja, Fakta | toimittaja, Veikkaaja | toimittaja, seitsemän maakuntalehden yhteistoimitus

Virvamaria Toikka
Asiakkuuspäällikkö
050 413 7822Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Millainen sisältö synnyttää muutoksen?
Olen kiinnostunut ihmisistä, elämästä, ilmiöistä ja ympärillä olevasta maailmasta. Mielestäni innostava ja arvostava tiimityöskentely ovat erittäin tärkeässä osassa sekä laadukkaan että kannattavan lopputuloksen saavuttamisessa.
Työkokemus: Digipäätoimittaja, Aller Media Oy | uutispäätoimittaja, Seiska | toimituspäällikkö, Seiska | tuottaja-toimittaja, Nouhau Productions, MTV3

Heli Karonen
Sisältöjohtaja
0443267092Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Mitä hyötyä asiakas saa pitkäjänteisestä sisältöyhteistyöstä?
Yhdessä tehty strategia sitouttaa ja luo sisältömarkkinoinnille selkeät raamit alusta lähtien. Kun kumppanuus tekemisen kautta syvenee, voimme jatkuvasti nostaa rimaa. Yhteistyön kolmas osapuoli ovat ihmiset, joita tavoittelemme. Heidän reaktionsa ohjaavat vahvasti tekemistämme.
Työkokemus: Päätoimittaja, Tietokone & MikroBitti | toimituspäällikkö, Tietokone & MikroBitti | tuottaja & toimittaja, MikroBitti | tuottaja & toimittaja, Radio Nova

Sami Sirkiä
Sisältöjohtaja
050 364 6364Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Millainen sisältö synnyttää muutoksen?
Ihminen innostuu, kun huomaa ajattelevansa. Meidän tehtävämme on tarjota puoleensavetävä väylä ajatusten syttymiseen – sekä asiakkaillemme, että heidän kohderyhmilleen. Yhdessä luomme tavoitteen mukaisia vaikuttamisen polkuja.
Työkokemus: kehityspäällikkö, Alma Consumer | digitaalisen median kehityspäällikkö, Alma Media | uutispäällikkö, Aamulehti | uutispäällikkö, Lapin Kansa | uutispäällikkö, Alma Aluemedia

Suvi Tanner
Sisältöjohtaja
040 560 8344Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Työkokemus: Vastaava päätoimittaja Otavamedian Kodin lehdet -perhe (Kotiliesi, Deko, Maalla, Moda) | päätoimittaja, Kotiliesi | vastaava päätoimittaja, Maalla-lehti | kustannuspäällikkö, Kirjat-ryhmä, Yhtyneet Kuvalehdet | toimituspäällikkö, Suomen Kuvalehti

Lisää
Työkokemus: Editoiva toimittaja, Helsingin Sanomat | uutispäällikkö ja tuottaja, Metro-lehti | toimitussihteeri, Kiekkolehti | toimitussihteeri ja varapäätoimittaja, Alueuutiset | urheilutoimittaja, Uusi-Suomi | urheilutoimittaja, Länsi-Suomi

Lisää
Mikä on toimivan sisällön resepti?
Hyvän sisällön luominen alkaa kysymällä, mitä haluamme kertoa ja kenelle, ja se päättyy tarkoin harkittuun pisteeseen. Toimittajana olen oppinut, että kukaan ei pysty tähän yksin. Onneksi ei tarvitse. Sisällön tekeminen on joukkuelaji hauskimmasta päästä.
Työkokemus: Ulkomaantoimittaja, Yle | artikkelitoimittaja, Aamulehti | ulkomaantoimittaja, Aamulehti | ulkomaantoimituksen tuottaja, Aamulehti | uutispäällikkö, Aamulehti | ma. kirjeenvaihtaja, Aamulehti

Lisää
Mitä lisäarvoa mittaaminen tuottaa?
Datan perusteella voimme jatkuvasti arvioida sisältöjen vaikuttavuutta, tunnistaa verkkokaupan pullonkaulat ja reagoida nopeasti. Tulosten analysointi onkin erottamaton osa sisältöjen tekemistä ja yhteistä suunnittelua. Todellisia oivalluksia ja uusia näkemyksiä syntyy, kun data yhdistetään ympäröivän maailman tapahtumiin ja ilmiöihin.
Työkokemus: Freelance-toimittaja | SEO- ja SEM-konsultointi | freelance-sisällöntuottaja

Tomi Eklund
Tuottaja
040 736 5386SEM ja SEO, some-markkinointi & -analytiikka, sisältöjen tekeminen
Lisää
Työkokemus: Tuottaja, Era Content | asiakasneuvoja, Stockmann

Lisää
Miten ihmisiä kannattaa puhutella sosiaalisessa mediassa?
Olennaista on pohtia ja määrittää, millainen ääni brändillä on ja miltä se kuulostaa eri kanavissa. Kokemus on opettanut, että somessa ei kannata olla liian siloteltu, koska aitous saa ihmiset kiinnostumaan. Sisällön pitää tarjota ratkaisuja, oivalluksia ja myös kiinnostavia kysymyksiä.
Työkokemus: Freelance-valokuvaaja | Visualisti

Salla-Mari Kinnunen
Tuottaja
040 839 2291Kuvaussuunnittelu ja -tuotanto, some-markkinointi ja -analytiikka, sisältöjen tekeminen
Lisää
Työkokemus: Toimittaja, Ilta-Sanomat | freelancer-toimittaja

Maiju Majamaa
Tuottaja
040 141 6358Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen
Lisää
Työkokemus: viestintäpäällikkö, Kotkan kaupunki | viestinnän erityisasiantuntija, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu | viestintäpäällikkö & tiedottaja, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu | toimittaja, mm. Salon Seudun Sanomat ja Etelä-Suomi

Marja Ollakka
Tuottaja
040 171 8123Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen, viestintä
Lisää
Mistä poimit ideoita ja inspiraatiota?
Olen helposti innostuvaa sorttia ja kiinnostunut lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Löydän ideoita ja inspiraatiota ympäriltäni: lukemalla, kuuntelemalla, tarkkailemalla, keskustelemalla ja kokemalla. Eniten innostun, kun saan tehdä sisältöjä ihmisistä ja heidän tarinoistaan. Hyvin kerrottujen tarinoiden voima on valtava.
Työkokemus: Toimittaja, Me Naiset | uutistoimittaja, Länsi-Suomi

Henna Rautiainen
Tuottaja
040 538 6467Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Lisää
Työkokemus: Verkkopalvelujen tuottaja, Julkisten ja hyvinvointipalvelujen liitto JHL

PERUSTETTU
/
ERALAISIA
/