Me
Me eralaiset teemme töitä, jotta yrityksesi menestyy erottuvien ja mieleenjäävien sisältöjen avulla. Nostamme esiin asiakkaidesi elämän sekä toimintaasi ympäröivän todellisuuden. Uskomme selkeisiin ja tehokkaisiin prosesseihin, sillä ne antavat luovuudelle tilaa hengittää.
Lisää
Milloin koet onnistuneesi?
Olemme onnistuneet työssämme, kun saamme mitatusti aikaan hyviä tuloksia ja autamme asiakkaitamme menestymään. Kolmasosa uusista asiakkaistamme tulee suositusten kautta – tästä haluan pitää kiinni!
Työkokemus: Digitaalisten julkaisujen johtaja, Sanoma Magazines Finland | kehityspäällikkö, Sanoma | kehityspäällikkö, Sanoma News | tuotepäällikkö, Sanoma Digital |toimitusjohtaja ja yrittäjä, Zhop Oy & Taidehallinta Anhava Oy | tuottaja, Kulttuuritehdas Korjaamo

Eero Anhava
Toimitusjohtaja & osakas
040 530 4895Strategia- ja brändityö, digitaaliset palvelut ja markkinointiteknologiat, ostopolut ja markkinoinnin automaatio
Lisää
Mikä sinua innostaa?
Asiakkaiden kanssa työskentely on loputtoman kiinnostavaa. Alussa on vain tukku kysymyksiä ja olettamuksia. Kun olemme kulkeneet yhdessä koko matkan, meillä on tavoitteet, toimintatavat ja sisällöt. Olemme oppineet paljon ja tiedämme, että mikään ei ole koskaan valmista. Ajattelulla ja ahkeruudella pääsee pitkälle.
Työkokemus: Kustantaja, Sanoma Magazines Finland | sisältöjohtaja, Sanoma Magazines Finland | päätoimittaja, Me Naiset | toimituspäällikkö, Me Naiset | toimituspäällikkö, Pirkka | toimittaja, Kodin Kuvalehti | tiedottaja, Kehitysvammaliitto | toimittaja, Kotiliesi | toimittaja, Anna

Riitta Pollari
Sisältöjohtaja & osakas
040 725 2463Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, journalistiset koulutukset, sisältömarkkinoinnin koulutukset, työprosessien uudistaminen
Lisää
Mitä olet oppinut asiakkailta?
Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä eikä maailma ole koskaan valmis – siksi olemme aina valppaina ja mieluiten jo pari askelta tilanteiden edellä. Työmme näkyvä osuus ovat sisällöt, mutta asiakkaille arvokkainta ovat niiden takana olevat strategiat, ajatukset, osaaminen ja verkostot. Tavoitteet ja näkemykset ovat sisältömarkkinoinnin ydin.
Työkokemus: Projektijohtaja, Era Content | viestintäpäällikkö, Sanoma Oyj | viestintäpäällikkö, Sanoma Media Finland & Sanoma Magazines | tiedottaja, Sanoma Magazines

Tuomas Littunen
Operatiivinen johtaja
040 740 0617Strategia- ja brändityö, viestintä, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, työprosessien uudistaminen

Tiina Eerola
Asiakkuusjohtaja
040 555 4051Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Kristina Herbert
Asiakkuusjohtaja
040 845 8985Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen
Lisää
Miksi sisältöstrategialla on väliä?
Ilman hyviä ja laadukkaasti tuotettuja sisältöjä monet tarinat jäisivät kertomatta. Parasta asiakastyössä on nähdä oman kädenjäljen vievän asiakasta kohti päämääräänsä.
Työkokemus: Tuottaja, Hube Helsinki | toimittaja ja toimitussihteeri, Yrittäjämediat | taittava toimittaja, Turun Sanomat | toimittaja, Fakta | toimittaja, Veikkaaja | toimittaja, seitsemän maakuntalehden yhteistoimitus

Virvamaria Toikka
Asiakkuusjohtaja
050 413 7822Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen
Lisää
Miksi sisällöt toimivat markkinoinnissa?
Tarinan aitous syntyy henkilökohtaisuudesta, puhuttelevuudesta ja koskettavuudesta. Parhaimmillaan sisällöt syventävät ihmisten suhdetta brändeihin ja nostavat esille näkökulmia, jotka aiemmin ovat jääneet suotta pimentoon.
Työkokemus: Sisäisen viestinnän johtaja, Elisa | viestintä- ja markkinointijohtaja, WSOY | viestintäpäällikkö, Gummerus

Tarja Virolainen
Asiakkuusjohtaja
050 443 5116Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen
Lisää
Mitkä ovat tärkeimmät työkalusi?
Intuitio ja näkemys ovat muotoilijalle tärkeitä työkaluja, mutta on muistettava myös empatia ja datan hyödyntäminen. Ne auttavat huomioimaan ihmisten todelliset tarpeet. Tämä yhdistelmä innostaa työssäni eniten – voimme aina oppia lisää yhdessä!
Työkokemus: AD, Fokus Media Sisu | Group AD, Dentsu Aegis Network | AD, Sport-lehti | AD, Trendi & Kotivinkki | Graafinen suunnittelija, Tammi

Aino Ahtiainen
Design Director
050 491 5700Visuaalinen suunnittelu | Palvelumuotoilu | Brändi & yritysilme
Lisää
Millainen sisältö synnyttää muutoksen?
Olen kiinnostunut ihmisistä, elämästä, ilmiöistä ja ympärillä olevasta maailmasta. Mielestäni innostava ja arvostava tiimityöskentely ovat erittäin tärkeässä osassa sekä laadukkaan että kannattavan lopputuloksen saavuttamisessa.
Työkokemus: Digipäätoimittaja, Aller Media Oy | uutispäätoimittaja, Seiska | toimituspäällikkö, Seiska | tuottaja-toimittaja, Nouhau Productions, MTV3

Heli Karonen
Sisältöjohtaja
044 326 7092Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Mikä on toimivan sisällön resepti?
Hyvän sisällön luominen alkaa kysymällä, mitä haluamme kertoa ja kenelle, ja se päättyy tarkoin harkittuun pisteeseen. Toimittajana olen oppinut, että kukaan ei pysty tähän yksin. Onneksi ei tarvitse. Sisällön tekeminen on joukkuelaji hauskimmasta päästä.
Työkokemus: Ulkomaantoimittaja, Yle | artikkelitoimittaja, Aamulehti | ulkomaantoimittaja, Aamulehti | ulkomaantoimituksen tuottaja, Aamulehti | uutispäällikkö, Aamulehti | ma. kirjeenvaihtaja, Aamulehti | editori, Era Content

Minna Kurki
Sisältöjohtaja
040 590 9575Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Millainen sisältö synnyttää muutoksen?
Ihminen innostuu, kun huomaa ajattelevansa. Meidän tehtävämme on tarjota puoleensavetävä väylä ajatusten syttymiseen – sekä asiakkaillemme, että heidän kohderyhmilleen. Yhdessä luomme tavoitteen mukaisia vaikuttamisen polkuja.
Työkokemus: kehityspäällikkö, Alma Consumer | digitaalisen median kehityspäällikkö, Alma Media | uutispäällikkö, Aamulehti | uutispäällikkö, Lapin Kansa | uutispäällikkö, Alma Aluemedia

Suvi Tanner
Sisältöjohtaja
040 560 8344Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen
Lisää
Miten faktoista tehdään elämys?
Jo fakta itsessään voi olla elämys, mutta lentoon sen saa kiinnostavan ajattelijan lausumana tai konkreettisen esimerkin kautta. Tosiasia tarvitsee kumppanikseen hyvän kertojan. Ihminen kiinnostaa aina, ja hyvä tarina kantaa aina.
Työkokemus: Editoiva toimittaja, Helsingin Sanomat | uutispäällikkö ja tuottaja, Metro-lehti | toimitussihteeri, Kiekkolehti | toimitussihteeri ja varapäätoimittaja, Alueuutiset | urheilutoimittaja, Uusi-Suomi | urheilutoimittaja, Länsi-Suomi

Lisää
Mikä työssäsi kiehtoo sinua eniten?
Kaikilla ihmisillä on jotain kiinnostavaa kerrottavaa itsestään, työstään tai ajatuksistaan, mutta he eivät välttämättä näe sitä itse. Nautin, kun saan tuoda näitä piilossa pysytelleitä tarinoita muidenkin tietoon. Olen myös loputtoman utelias ja rakastan sivuseikoilta vaikuttavien faktojen penkomista. Työssäni minusta voi tulla joka päivä uuden alueen asiantuntija.
Työkokemus: Tuottaja, Era Content | asiakasneuvoja, Stockmann

Sara Gyldén
Tuottaja
040 624 2570Sisältöjen tekeminen, englanninkieliset sisällöt, some-markkinointi
Lisää
Miten ihmisiä kannattaa puhutella sosiaalisessa mediassa?
Olennaista on pohtia ja määrittää, millainen ääni brändillä on ja miltä se kuulostaa eri kanavissa. Kokemus on opettanut, että somessa ei kannata olla liian siloteltu, koska aitous saa ihmiset kiinnostumaan. Sisällön pitää tarjota ratkaisuja, oivalluksia ja myös kiinnostavia kysymyksiä.
Työkokemus: Freelance-valokuvaaja | Visualisti

Salla-Mari Kinnunen
Digistrategi
040 839 2291Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, somestrategiat ja -kampanjat, analytiikka, kuvaussuunnittelu ja -tuotanto
Lisää
Mikä on sisältöjen merkitys viestinnässä?
Nykyisessä viestejä tulvivassa maailmassa sisällöt ratkaisevat. Ainoastaan vastaanottajalle olennaisella viestillä voi olla vaikutusta. Ilman kiinnostavaa, ajatuksia herättävää, mieleenpainuvaa tai yllättävää sisältöä on mahdotonta saada tuloksia aikaan.

Lisää
Mitä olet oppinut ihmisiltä, joista kerrot?
Olen haastatellut urani aikana tuhansia ihmisiä. Jokainen kohtaamiseni on ollut ainutlaatuinen, tapahtui se sitten puhelimessa tai kasvotusten. Jokaisen kohtaamisen taustalta on myös löytynyt mielenkiintoinen tarina, joka on janonnut tekstiksi paperille. Parhaimmat oivallukset syntyvät silloin, kun haastateltava saa aikaa pohtia sanomaansa sekä sen merkitystä.
Työkokemus: Toimittaja, Ilta-Sanomat | freelancer-toimittaja

Maiju Majamaa
Tuottaja
040 141 6358Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen
Lisää
Miten viesti löytää parhaiten perille?
Pohdi ensin, mitä haluat sanoa, kenelle ja milloin. Kerää sitten tietoa ja dataa: sekä omasta asiastasi että kohdeyleisöstäsi. Suunnittele ja toteuta viestisi sekä sen julkaisu ja julkaisun markkinointi, mielellään yhteistyössä monen kanssa. Kerää dataa myös markkinoinnin aikana ja selvitä, mitä tulokset tarkoittavat juuri tämän viestisi perillemenon kannalta. Olennaisinta on kuitenkin koko ajan kuunnella ja keskustella, viestiminen on yhteistyötä muiden kanssa!
Työkokemus: viestintäpäällikkö, Kotkan kaupunki | viestinnän erityisasiantuntija, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu | viestintäpäällikkö & tiedottaja, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu | toimittaja, mm. Salon Seudun Sanomat ja Etelä-Suomi

Marja Ollakka
Tuottaja
040 171 8123Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen, viestintä
Lisää
Mistä poimit ideoita ja inspiraatiota?
Olen helposti innostuvaa sorttia ja kiinnostunut lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Löydän ideoita ja inspiraatiota ympäriltäni: lukemalla, kuuntelemalla, tarkkailemalla, keskustelemalla ja kokemalla. Eniten innostun, kun saan tehdä sisältöjä ihmisistä ja heidän tarinoistaan. Hyvin kerrottujen tarinoiden voima on valtava.
Työkokemus: Toimittaja, Me Naiset | uutistoimittaja, Länsi-Suomi

Henna Rautiainen
Tuottaja
040 538 6467Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen


Rosa Seppälä
Graafinen suunnittelija
040 847 2252Visuaalinen suunnittelu & tuotanto, kuvaussuunnittelu ja -tuotanto
PERUSTETTU
/
ERALAISIA
/