Me

Me eralaiset teemme töitä, jotta yrityksesi menestyy erottuvien ja mieleenjäävien sisältöjen avulla. Nostamme esiin asiakkaidesi elämän sekä toimintaasi ympäröivän todellisuuden. Uskomme selkeisiin ja tehokkaisiin prosesseihin, sillä ne antavat luovuudelle tilaa hengittää.

Lisää

Milloin koet onnistuneesi?
Olemme onnistuneet työssämme, kun saamme mitatusti aikaan hyviä tuloksia ja autamme asiakkaitamme menestymään. Kolmasosa uusista asiakkaistamme tulee suositusten kautta – tästä haluan pitää kiinni!

Työkokemus: Digitaalisten julkaisujen johtaja, Sanoma Magazines Finland | kehityspäällikkö, Sanoma | kehityspäällikkö, Sanoma News | tuotepäällikkö, Sanoma Digital |toimitusjohtaja ja yrittäjä, Zhop Oy & Taidehallinta Anhava Oy | tuottaja, Kulttuuritehdas Korjaamo

Eero Anhava

Eero Anhava

Toimitusjohtaja & osakas

040 530 4895

Strategia- ja brändityö, digitaaliset palvelut ja markkinointiteknologiat, ostopolut ja markkinoinnin automaatio

Lisää

Mikä sinua innostaa?
Asiakkaiden kanssa työskentely on loputtoman kiinnostavaa. Alussa on vain tukku kysymyksiä ja olettamuksia. Kun olemme kulkeneet yhdessä koko matkan, meillä on tavoitteet, toimintatavat ja sisällöt. Olemme oppineet paljon ja tiedämme, että mikään ei ole koskaan valmista. Ajattelulla ja ahkeruudella pääsee pitkälle.

Työkokemus: Kustantaja, Sanoma Magazines Finland | sisältöjohtaja, Sanoma Magazines Finland | päätoimittaja, Me Naiset | toimituspäällikkö, Me Naiset | toimituspäällikkö, Pirkka | toimittaja, Kodin Kuvalehti | tiedottaja, Kehitysvammaliitto | toimittaja, Kotiliesi | toimittaja, Anna

Riitta Pollari

Riitta Pollari

Sisältöjohtaja & osakas

040 725 2463

Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, journalistiset koulutukset, sisältömarkkinoinnin koulutukset, työprosessien uudistaminen

Lisää

Mitä olet oppinut asiakkailta?
Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä eikä maailma ole koskaan valmis – siksi olemme aina valppaina ja mieluiten jo pari askelta tilanteiden edellä. Työmme näkyvä osuus ovat sisällöt, mutta asiakkaille arvokkainta ovat niiden takana olevat strategiat, ajatukset, osaaminen ja verkostot. Tavoitteet ja näkemykset ovat sisältömarkkinoinnin ydin.

Työkokemus: Projektijohtaja, Era Content | viestintäpäällikkö, Sanoma Oyj | viestintäpäällikkö, Sanoma Media Finland & Sanoma Magazines | tiedottaja, Sanoma Magazines

Tuomas Littunen

Tuomas Littunen

Operatiivinen johtaja

040 740 0617

Strategia- ja brändityö, viestintä, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, työprosessien uudistaminen

Lisää

Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Ifolor | Markkinointiryhmän vetäjä, Sanoma Media Finland | Projektijohtaja, Kuluttajamyynti, Sanoma Magazines Finland | DM-johtaja, Sanoma Magazines Finland | Brand Manager & luovan tiimin vetäjä, Sanoma Magazines Finland | Markkinointipäällikkö, Sanoma Magazines Finland (Aku Ankka, Me Naiset)

Tiina Eerola

Tiina Eerola

Asiakkuusjohtaja

040 555 4051

Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Kristina Herbert

Kristina Herbert

Asiakkuusjohtaja

040 845 8985

Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Lisää

Mitkä ovat työsi ohjenuorat?
Tiedän, miten mahtavaa on, kun voi kääntyä luotettavan yhteistyökumppanin puoleen. Hyvän toimiston kanssa voi sparrailla yhdessä näkökulmia, punnita vaihtoehtoja ja saada uusia ideoita kiireenkin keskellä. Hyvästä suunnittelusta ei kannata koskaan tinkiä: hommat sujuvat tehokkaasti ja tuloksellisesti, kun tekemisen tukena ovat selkeät suunnitelmat, yhteinen näkemys ja toimivat prosessit.

Työkokemus: verkkoviestinnän päätoimittaja, Ammattiliitto Pro | toimituspäällikkö, viestintätoimisto Unionimedia | toimittaja, Mediuutiset | viestintäpäällikkö, galleria Kalhama&Piippo Contemporary

Katja Palhus

Katja Palhus

Asiakkuusjohtaja

040 564 0767

Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Lisää

Miksi sisältöstrategialla on väliä?
Ilman hyviä ja laadukkaasti tuotettuja sisältöjä monet tarinat jäisivät kertomatta. Parasta asiakastyössä on nähdä oman kädenjäljen vievän asiakasta kohti päämääräänsä.

Työkokemus: Tuottaja, Hube Helsinki | toimittaja ja toimitussihteeri, Yrittäjämediat | taittava toimittaja, Turun Sanomat | toimittaja, Fakta | toimittaja, Veikkaaja | toimittaja, seitsemän maakuntalehden yhteistoimitus

Virvamaria Toikka

Virvamaria Toikka

Asiakkuusjohtaja

050 413 7822

Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Lisää

Mitkä ovat tärkeimmät työkalusi?
Intuitio ja näkemys ovat muotoilijalle tärkeitä työkaluja, mutta on muistettava myös empatia ja datan hyödyntäminen. Ne auttavat huomioimaan ihmisten todelliset tarpeet. Tämä yhdistelmä innostaa työssäni eniten – voimme aina oppia lisää yhdessä!

Työkokemus: AD, Fokus Media Sisu | Group AD, Dentsu Aegis Network | AD, Sport-lehti | AD, Trendi & Kotivinkki | Graafinen suunnittelija, Tammi

Aino Ahtiainen

Aino Ahtiainen

Design Director

050 491 5700

Visuaalinen suunnittelu | Palvelumuotoilu | Brändi & yritysilme

Lisää

Viestintä- ja yhteiskuntavastuupäällikkö, Kuntarahoitus Oyj | Viestintäpäällikkö, Aspa-konserni | Tiedottaja, Tekes | Tuottaja, Sanoma Yritysjulkaisut | Tutkimussuunnittelija, Helsingin Sanomien mediamarkkinointi | Viestinnän monitaitaja, Sanoma-konserni | Taloustoimittaja, Jippii Group | Mediaraportoija, Observer Finland

Soili Helminen

Soili Helminen

Sisältöjohtaja

0400 204 853

Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen

Lisää

Millainen sisältö synnyttää muutoksen?
Olen kiinnostunut ihmisistä, elämästä, ilmiöistä ja ympärillä olevasta maailmasta. Mielestäni innostava ja arvostava tiimityöskentely ovat erittäin tärkeässä osassa sekä laadukkaan että kannattavan lopputuloksen saavuttamisessa.

Työkokemus: Digipäätoimittaja, Aller Media Oy | uutispäätoimittaja, Seiska | toimituspäällikkö, Seiska | tuottaja-toimittaja, Nouhau Productions, MTV3

Heli Karonen

Heli Karonen

Sisältöjohtaja

044 326 7092

Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen

Lisää

Millainen on suhteesi sisältöihin?
”Olen työskennellyt koko urani sisältöjen parissa: ensin pitkään journalistina, viimeiset vuodet sisältömarkkinoinnin asiakkaiden kanssa. Minua kiehtoo strategisen ajattelun ja hyvien tarinoiden tuominen yhteen vaikuttaviksi, luottamusta herättäviksi sisällöiksi.”

Työkokemus: Sisältöstrategi, Genero | Päätoimittaja, Meidän talo, Meilläkotona.fi, Viherpiha | Päätoimittaja, Kauneus & Terveys | Toimituspäällikkö, Kauneus & Terveys | Toimitussihteeri, Vauva & Vauva.fi | Toimittaja, Me Naiset

Titta Kiuru

Titta Kiuru

Sisältöjohtaja, sisältödeskin vetäjä

050 414 4365

Lisää

Toimittaja, Apu | Päätoimittaja, A-lehdet (Kauneus ja Terveys , Voi Hyvin, Apu Terveys, terve.fi, FitFashion-blogisivusto) | Päätoimittaja, Sanoma Magazines (Meidän Perhe) | Toimituspäällikkö ja -sihteeri, Sanoma Magazines (Gloria, Kodin Kuvalehti) | Toimittaja, Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Etelä-Suomen Sanomat, Hämeenlinnan Kaupunkiuutiset

Ulla Veirto

Ulla Veirto

Sisältöjohtaja, editointi

050 414 4315

Editointi, SEO, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, strategia- ja brändityö, projektijohtaminen

Lisää

Miten faktoista tehdään elämys?
Jo fakta itsessään voi olla elämys, mutta lentoon sen saa kiinnostavan ajattelijan lausumana tai konkreettisen esimerkin kautta. Tosiasia tarvitsee kumppanikseen hyvän kertojan. Ihminen kiinnostaa aina, ja hyvä tarina kantaa aina.

Työkokemus: Editoiva toimittaja, Helsingin Sanomat | uutispäällikkö ja tuottaja, Metro-lehti | toimitussihteeri, Kiekkolehti | toimitussihteeri ja varapäätoimittaja, Alueuutiset | urheilutoimittaja, Uusi-Suomi | urheilutoimittaja, Länsi-Suomi

Mikko Viljanen

Mikko Viljanen

Editori

050 592 2539

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, editointi, SEO

Miia Esa

Miia Esa

Sisältöstrategi

041 522 6287

Editointi, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Lisää

Miten ihmisiä kannattaa puhutella sosiaalisessa mediassa?
Olennaista on pohtia ja määrittää, millainen ääni brändillä on ja miltä se kuulostaa eri kanavissa. Kokemus on opettanut, että somessa ei kannata olla liian siloteltu, koska aitous saa ihmiset kiinnostumaan. Sisällön pitää tarjota ratkaisuja, oivalluksia ja myös kiinnostavia kysymyksiä.

Työkokemus: Freelance-valokuvaaja | Visualisti

Salla-Mari Kinnunen

Salla-Mari Kinnunen

Digistrategi

040 839 2291

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, somestrategiat ja -kampanjat, analytiikka, kuvaussuunnittelu ja -tuotanto

Lisää

Mikä työssäsi kiehtoo sinua eniten?
Kaikilla ihmisillä on jotain kiinnostavaa kerrottavaa itsestään, työstään tai ajatuksistaan, mutta he eivät välttämättä näe sitä itse. Nautin, kun saan tuoda näitä piilossa pysytelleitä tarinoita muidenkin tietoon. Olen myös loputtoman utelias ja rakastan sivuseikoilta vaikuttavien faktojen penkomista. Työssäni minusta voi tulla joka päivä uuden alueen asiantuntija.

Työkokemus: Tuottaja, Era Content | asiakasneuvoja, Stockmann

Sara Gyldén

Sara Gyldén

Tuottaja

040 624 2570

Sisältöjen tekeminen, englanninkieliset sisällöt, some-markkinointi

Lisää

Miten keksit kiinnostavia näkökulmia?
”Satu Waltarin hurmaavan Kahvila Mabillon -kirjan ensimmäisellä sivulla kertoja toteaa: ´Olin vihdoinkin aivan omin päin tullut huomaamaan, että kaikki mielenkiintoinen tapahtui aina viereisessä pöydässä´. Minulle tässä virkkeessä tiivistyy elämää ja ihmisiä kohtaan utelias elämänasenne. Sisällöntekijän pitää osata tarkkailla, kysyä ja kuunnella, sillä kiinnostavin näkökulma löytyy usein sivulauseesta.”

Työkokemus: creative/copywriter, Viking Line | freelance-copywriter | copywriter, Valve | copywriter, Skandaali | junior copywriter, Publicis Törmä

Annika Holmsten

Annika Holmsten

Tuottaja

040 653 0720

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Niina Järvinen

Niina Järvinen

Digituottaja

045 3290 151

Some-markkinointi ja -sisällöt

Lisää

Mikä on sisältöjen merkitys viestinnässä?
Nykyisessä viestejä tulvivassa maailmassa sisällöt ratkaisevat. Ainoastaan vastaanottajalle olennaisella viestillä voi olla vaikutusta. Ilman kiinnostavaa, ajatuksia herättävää, mieleenpainuvaa tai yllättävää sisältöä on mahdotonta saada tuloksia aikaan.

Tarja Kopra

Tarja Kopra

Viestinnän asiantuntija

050 468 8948

Viestintä, sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen

Lisää

Miten viesti löytää parhaiten perille?
Pohdi ensin, mitä haluat sanoa, kenelle ja milloin. Kerää sitten tietoa ja dataa: sekä omasta asiastasi että kohdeyleisöstäsi. Suunnittele ja toteuta viestisi sekä sen julkaisu ja julkaisun markkinointi, mielellään yhteistyössä monen kanssa. Kerää dataa myös markkinoinnin aikana ja selvitä, mitä tulokset tarkoittavat juuri tämän viestisi perillemenon kannalta. Olennaisinta on kuitenkin koko ajan kuunnella ja keskustella, viestiminen on yhteistyötä muiden kanssa!

Työkokemus: viestintäpäällikkö, Kotkan kaupunki | viestinnän erityisasiantuntija, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu | viestintäpäällikkö & tiedottaja, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu | toimittaja, mm. Salon Seudun Sanomat ja Etelä-Suomi

Marja Ollakka

Marja Ollakka

Tuottaja

040 171 8123

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen, viestintä

Antti Pihlajaniemi

Antti Pihlajaniemi

Graafinen suunnittelija

040 703 3066

Visuaalinen suunnittelu & tuotanto, kuvaussuunnittelu ja -tuotanto

Lisää

Mistä poimit ideoita ja inspiraatiota?
Olen helposti innostuvaa sorttia ja kiinnostunut lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Löydän ideoita ja inspiraatiota ympäriltäni: lukemalla, kuuntelemalla, tarkkailemalla, keskustelemalla ja kokemalla. Eniten innostun, kun saan tehdä sisältöjä ihmisistä ja heidän tarinoistaan. Hyvin kerrottujen tarinoiden voima on valtava.

Työkokemus: Toimittaja, Me Naiset | uutistoimittaja, Länsi-Suomi

Henna Rautiainen

Henna Rautiainen

Tuottaja

040 538 6467

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Olli Rantala

Olli Rantala

Graafinen suunnittelija

040 518 7926

Graafinen suunnittelu & tuotanto

Rosa Seppälä

Rosa Seppälä

Graafinen suunnittelija

040 847 2252

Visuaalinen suunnittelu & tuotanto, kuvaussuunnittelu ja -tuotanto

Lisää

Mitkä taidot ovat työssäsi tärkeitä?
Sisällöntekijänä keskeistä osaamistani on hoksata puheenaiheet, löytää uutiset, rakentaa sisältöihin draamaa ja vangita kohderyhmien huomio. Sukellan asiakkaidemme maailmoihin ja mietin, mitä voin sieltä yleisöille sisällöllisesti ammentaa. Viestintää tehdään aina ihmisille, joten tärkeimmät kysymykset ovat mitä he ajattelevat, kokevat ja tuntevat.

Työkokemus: Toimittaja, Me Naiset | toimituspäällikkö, tuottaja ja toimittaja, Helsingin Sanomat

Kaisa Viljanen

Kaisa Viljanen

Tuottaja

040 480 1833

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

PERUSTETTU
100

/

ERALAISIA
0

/

LIIKEVAIHTO 2020
0
MILJ. €