Me

Me eralaiset teemme töitä, jotta yrityksesi menestyy erottuvien ja mieleenjäävien sisältöjen avulla. Nostamme esiin asiakkaidesi elämän sekä toimintaasi ympäröivän todellisuuden. Uskomme selkeisiin ja tehokkaisiin prosesseihin, sillä ne antavat luovuudelle tilaa hengittää.

Lisää

Milloin koet onnistuneesi?
Olemme onnistuneet työssämme, kun saamme mitatusti aikaan hyviä tuloksia ja autamme asiakkaitamme menestymään. Kolmasosa uusista asiakkaistamme tulee suositusten kautta – tästä haluan pitää kiinni!

Työkokemus: Digitaalisten julkaisujen johtaja, Sanoma Magazines Finland // kehityspäällikkö, Sanoma // kehityspäällikkö, Sanoma News // tuotepäällikkö, Sanoma Digital // toimitusjohtaja ja yrittäjä, Zhop Oy & Taidehallinta Anhava Oy // tuottaja, Kulttuuritehdas Korjaamo

Eero Anhava

Eero Anhava

Toimitusjohtaja & osakas

040 530 4895

Strategia- ja brändityö, digitaaliset palvelut ja markkinointiteknologiat, ostopolut ja markkinoinnin automaatio

Lisää

Mikä sinua innostaa?
Asiakkaiden kanssa työskentely on loputtoman kiinnostavaa. Alussa on vain tukku kysymyksiä ja olettamuksia. Kun olemme kulkeneet yhdessä koko matkan, meillä on tavoitteet, toimintatavat ja sisällöt. Olemme oppineet paljon ja tiedämme, että mikään ei ole koskaan valmista. Ajattelulla ja ahkeruudella pääsee pitkälle.

Työkokemus: Kustantaja, Sanoma Magazines Finland // sisältöjohtaja, Sanoma Magazines Finland // päätoimittaja, Me Naiset // toimituspäällikkö, Me Naiset // toimituspäällikkö, Pirkka // toimittaja, Kodin Kuvalehti // tiedottaja, Kehitysvammaliitto // toimittaja, Kotiliesi // toimittaja, Anna

Riitta Pollari

Riitta Pollari

Osakas

040 725 2463

Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, journalistiset koulutukset, sisältömarkkinoinnin koulutukset, työprosessien uudistaminen

Lisää

Mikä on suhteesi sisältöihin?
”Työskentely kolmessa startupissa on opettanut minulle, kuinka isoa roolia sisällöt ja kohderyhmien osuva puhutteleminen markkinoinnissa ja asiakkaiden palvelemisessa näyttelevät. Yritysten on tärkeää heittäytyä mukaan kohderyhmiensä elämään.”

Työkokemus: Operations Manager, Transfluent | asiakaspalvelutiimin vetäjä, Wolt | markkinointipäällikkö, Ite Wiki

Niko Helle

Niko Helle

Myyntijohtaja

040 486 4869

Uudet asiakkuudet, sisältö- ja viestintäratkaisut, strategiatyö

Lisää

Mitä olet oppinut asiakkailta?
Mitään ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä eikä maailma ole koskaan valmis – siksi olemme aina valppaina ja mieluiten jo pari askelta tilanteiden edellä. Työmme näkyvä osuus ovat sisällöt, mutta asiakkaille arvokkainta ovat niiden takana olevat strategiat, ajatukset, osaaminen ja verkostot. Tavoitteet ja näkemykset ovat sisältömarkkinoinnin ydin.

Työkokemus: Projektijohtaja, Era Content // viestintäpäällikkö, Sanoma Oyj // viestintäpäällikkö, Sanoma Media Finland & Sanoma Magazines // tiedottaja, Sanoma Magazines

Tuomas Littunen

Tuomas Littunen

Operatiivinen johtaja

040 740 0617

Strategia- ja brändityö, viestintä, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, työprosessien uudistaminen

Lisää

Miksi sisällöt toimivat markkinoinnissa?
Tarinan aitous syntyy henkilökohtaisuudesta, puhuttelevuudesta ja koskettavuudesta. Parhaimmillaan sisällöt syventävät ihmisten suhdetta brändeihin ja nostavat esille näkökulmia, jotka aiemmin ovat jääneet suotta pimentoon.

Työkokemus: Sisäisen viestinnän johtaja, Elisa // viestintä- ja markkinointijohtaja, WSOY // viestintäpäällikkö, Gummerus

Tarja Virolainen

Tarja Virolainen

Asiakkuusjohtaja

050 443 5116

Strategia- ja brändityö, viestintä, projektijohtaminen, markkinoinnin johtaminen

Lisää

Mikä on sisältöjen merkitys viestinnässä?
Nykyisessä viestejä tulvivassa maailmassa sisällöt ratkaisevat. Ainoastaan vastaanottajalle olennaisella viestillä voi olla vaikutusta. Ilman kiinnostavaa, ajatuksia herättävää, mieleenpainuvaa tai yllättävää sisältöä on mahdotonta saada tuloksia aikaan.

Tarja Kopra

Tarja Kopra

Asiakkuuspäällikkö

050 468 8948

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen, viestintä

Lisää

Mitä hyötyä asiakas saa pitkäjänteisestä sisältöyhteistyöstä?
Yhdessä tehty strategia sitouttaa ja luo sisältömarkkinoinnille selkeät raamit alusta lähtien. Kun kumppanuus tekemisen kautta syvenee, voimme jatkuvasti nostaa rimaa. Yhteistyön kolmas osapuoli ovat ihmiset, joita tavoittelemme. Heidän reaktionsa ohjaavat vahvasti tekemistämme.

Työkokemus: päätoimittaja, Tietokone & MikroBitti // toimituspäällikkö, Tietokone & MikroBitti // tuottaja & toimittaja, MikroBitti // tuottaja & toimittaja, Radio Nova

Sami Sirkiä

Sami Sirkiä

Sisältöjohtaja

050 364 6364

Strategia- ja brändityö, konseptointi ja sisällönsuunnittelu, projektijohtaminen

Marja Puustinen

Marja Puustinen

Tiiminvetäjä, Sisältödeski

040 715 0708

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, editointi

Riitta Ryynänen

Riitta Ryynänen

Tiiminvetäjä, Sisältödeski

0400 231 965

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, työprosessien uudistaminen

Lisää

Mitä lisäarvoa mittaaminen tuottaa?
Datan perusteella voimme jatkuvasti arvioida sisältöjen vaikuttavuutta, tunnistaa verkkokaupan pullonkaulat ja reagoida nopeasti. Tulosten analysointi onkin erottamaton osa sisältöjen tekemistä ja yhteistä suunnittelua. Todellisia oivalluksia ja uusia näkemyksiä syntyy, kun data yhdistetään ympäröivän maailman tapahtumiin ja ilmiöihin.

Työkokemus: Freelance-toimittaja // SEO- ja SEM-konsultointi // freelance-sisällöntuottaja

Tomi Eklund

Tomi Eklund

Tuottaja

040 736 5386

SEM ja SEO, some-markkinointi & -analytiikka, sisältöjen tekeminen

Lisää

Miten ihmisiä kannattaa puhutella sosiaalisessa mediassa?
Olennaista on pohtia ja määrittää, millainen ääni brändillä on ja miltä se kuulostaa eri kanavissa. Kokemus on opettanut, että somessa ei kannata olla liian siloteltu, koska aitous saa ihmiset kiinnostumaan. Sisällön pitää tarjota ratkaisuja, oivalluksia ja myös kiinnostavia kysymyksiä.

Työkokemus: Freelance-valokuvaaja // myyjä-visualisti, Hemtex

Salla-Mari Kinnunen

Salla-Mari Kinnunen

Tuottaja

040 839 2291

Kuvaussuunnittelu ja -tuotanto, some-markkinointi ja -analytiikka, sisältöjen tekeminen

Lisää

Työkokemus: viestintäpäällikkö, Kotkan kaupunki // viestinnän erityisasiantuntija, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu // viestintäpäällikkö & tiedottaja, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu // toimittaja, mm. Salon Seudun Sanomat ja Etelä-Suomi

Marja Ollakka

Marja Ollakka

Tuottaja

044 974 8380

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen, viestintä

Lisää

Mistä poimit ideoita ja inspiraatiota?
”Olen helposti innostuvaa sorttia ja kiinnostunut lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Löydän ideoita ja inspiraatiota ympäriltäni: lukemalla, kuuntelemalla, tarkkailemalla, keskustelemalla ja kokemalla. Eniten innostun, kun saan tehdä sisältöjä ihmisistä ja heidän tarinoistaan. Hyvin kerrottujen tarinoiden voima on valtava.”

Työkokemus: Toimittaja, Me Naiset // uutistoimittaja, Länsi-Suomi

Henna Rautiainen

Henna Rautiainen

Tuottaja

040 538 6467

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Maiju Majamaa

Maiju Majamaa

Tuottaja

040 141 6358

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Marjo Vuorinen

Marjo Vuorinen

Tuottaja

0400 184 956

Konseptointi ja sisällönsuunnittelu, kerronnan keinot, sisältöjen tekeminen

Olli Rantala

Olli Rantala

Graafinen suunnittelija

040 518 7926

Graafinen suunnittelu & tuotanto

Sara Gyldén

Sara Gyldén

Tuottaja

050 403 0280

Sisältöjen tekeminen

Timo Saarnio

Timo Saarnio

Tuottaja

040 560 3469

Tietopalvelut & taustaselvitykset

PERUSTETTU
100

/

ERALAISIA
0

/

LIIKEVAIHTO 2017
0
MILJ. €
Sulje