Miten näet sisältöjen merkityksen tässä ajassa?
Sisällöillä on valtava ja koko ajan kasvava rooli. Voiko yritys enää edes olla olemassa asiakkaidensa silmissä ilman kiinnostavia sisältöjä? Ihmisiä pitää palvella oikeilla, merkityksellisillä sisällöillä juuri oikealla hetkellä – ja vielä kohderyhmän kannalta oikeissa kanavissa. Pitää olla nopea: jos kiinnostuksen herättely jää puolitiehen, ihmiset siirtyvät salamannopeasti eteenpäin.
Työkokemus
Sisältöstrategi, Genero | päätoimittaja, Meidän talo, Meilläkotona.fi, Viherpiha | päätoimittaja, Kauneus & Terveys | toimituspäällikkö, Kauneus & Terveys | toimitussihteeri, Vauva & Vauva.fi | toimittaja, Me Naiset | uutistoimittaja, Länsi-Suomi, Satakunnan Kansa