Brändityöllä pintaa syvemmälle

Eran brändityö pitkän linjan perheyhtiö Kolsterin kanssa selkeytti yhtiön brändiä ja antoi henkilöstölle ahaa-elämyksiä brändin todellisesta syvyydestä ja merkityksestä. Mitä Kolster tavoitteli brändityöllä, myynti- ja markkinointijohtaja Juhana Hietala? Lähivuosien tavoitteemme on kasvaa ja kehittyä merkittäväksi kansainväliseksi IPR-toimistoksi. Meillä on paljon asiantuntemusta ja osaamista, mutta se pitää saada paremmin ja rohkeammin esille. Vaikka brändimme ja logomme […]

Aallon kampus nousi näkyväksi

Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä tapahtuu ja paljon. Nyt positiivinen pöhinä näkyy ja kuuluu Aallon kanavissa, eikä Otaniemeen saapuva voi olla huomaamatta, mihin hän on tullut. Miksi halusitte lähteä rakentamaan kampukselle brändiä ja omaa viestintää, Aalto-yliopiston viestintäpäällikkö Anu Salmi-Savilampi? Kampuksen kehittäminen kansainvälisesti houkuttelevaksi innovaatiohubiksi on Aalto-yliopistolle keskeisen tärkeä hanke, joka on juuri nyt mielenkiintoisessa ja vauhdikkaassa vaiheessa. […]