Sauli-tauluilla median valokeilaan

Lemmikkien ja luontoaiheiden lisäksi suomalaiset teettävät seinilleen Sauli Niinistö -tauluja ja jopa tilaavat tasavallan presidentin kuvalla varustettuja palapelejä. Tämä tehdaskierroksella paljastunut ilmiö poiki ifolorille laajan medianäkyvyyden aina ulkomaita myöden. Mitä tavoitteita olette asettaneet mediaviestinnällenne, ifolorin markkinointipäällikkö Päivi Pietarinen? Olemme kuva-alan markkinajohtaja, ja haluamme nousta ykköseksi myös alan asiantuntijana. Aloimme panostaa tähän tavoitteeseen vuoden 2018 alussa, jolloin laajensimme yhteistyötämme Eran kanssa […]

Digisiirtymä toi sisältöihin reagointinopeutta, vuorovaikutusta ja asiakaslähtöisyyttä

Rohkea siirtymä painetusta sidosryhmälehdestä monikanavaisiin digisisältöihin toi Senaatti-kiinteistöjen viestintään ja markkinointiin toivottua asiakaslähtöisyyttä ja reagointinopeutta. Nyt sisällöissä nousevat esiin Senaatin ainutlaatuinen erityisosaaminen ja kohderyhmiä kiinnostavat näkökulmat. Miksi päätitte panostaa sisältömarkkinointiin ja digitaalisiin kanaviin, Senaatti-kiinteistöjen viestintäpäällikkö Outi Tarkka? Emme aikaisemmin olleet digitaalisissa kanavissa vahvasti läsnä, eikä hidasliikkeinen painettu lehtemme pystynyt reagoimaan ajankohtaisiin ilmiöihin tarpeeksi nopeasti. Era […]

Brändityöllä pintaa syvemmälle

Eran brändityö pitkän linjan perheyhtiö Kolsterin kanssa selkeytti yhtiön brändiä ja antoi henkilöstölle ahaa-elämyksiä brändin todellisesta syvyydestä ja merkityksestä. Mitä Kolster tavoitteli brändityöllä, myynti- ja markkinointijohtaja Juhana Hietala? Lähivuosien tavoitteemme on kasvaa ja kehittyä merkittäväksi kansainväliseksi IPR-toimistoksi. Meillä on paljon asiantuntemusta ja osaamista, mutta se pitää saada paremmin ja rohkeammin esille. Vaikka brändimme ja logomme […]

Aallon kampus nousi näkyväksi

Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä tapahtuu ja paljon. Nyt positiivinen pöhinä näkyy ja kuuluu Aallon kanavissa, eikä Otaniemeen saapuva voi olla huomaamatta, mihin hän on tullut. Miksi halusitte lähteä rakentamaan kampukselle brändiä ja omaa viestintää, Aalto-yliopiston viestintäpäällikkö Anu Salmi-Savilampi? Kampuksen kehittäminen kansainvälisesti houkuttelevaksi innovaatiohubiksi on Aalto-yliopistolle keskeisen tärkeä hanke, joka on juuri nyt mielenkiintoisessa ja vauhdikkaassa vaiheessa. […]