Innovaatioita ei Suomesta puutu. Silti suomalaiset yritykset eivät tutkitusti* pidä itseään hyvinä kaupallistamaan ja suojaamaan brändejään ja innovaatioitaan. Eivät, vaikka brändin suojaamatta jättämiseen liittyy todellisia riskejä*. Eivät, vaikka brändiin panostaminen ja IPR-suojaus kasvattavat yrityksen arvoa*.

Brändi on usein yritysten hätäisimmin suunniteltu ja heikoimmin suojattu osa. Me Erassa yhdessä kumppanimme IPR-yritys Kolsterin kanssa haluamme saada tähän muutoksen – nyt!

Siksi järjestämme kilpailun, jonka voittajalle teemme brändin ja suojaamme sen, ilmaiseksi. Kaikki kilpailuun osallistuneet yritykset saavat huippuasiantuntijoiltamme sparrausta sekä brändityöhön että IPR-suojaukseen.

*Kolsterin IPR-tutkimus 2020, 200 yrityspäättäjää

Miksi brändin suojaus on tärkeää meille – ja yrityksellesi sekä koko Suomelle?

Viimeksi vuonna 2020 tehty Kolsterin IPR-tutkimus kertoo, että valtaosa (62 %) yrityspäättäjistä näkee kansainvälistyvän kilpailun korostavan brändin merkitystä erottavana tekijänä – mutta vain 18 prosenttia heistä sanoo, että suomalaiset osaavat brändätä ja markkinoida innovaatioitaan.

Siksi tänä vuonna tutkimuksen toistamisen sijaan tempaisemme yhdessä Kolsterin kanssa tarjoamalla kilpailumme voittajalle kaksi viikkoa ilmaista brändi- ja IPR-työtä. Brändin tekemisen ja suojaamisen yhdistäminen on aivan uudenlainen lähestymistapa, jota ei tähän mennessä ole ollut tarjolla. Osaamisemme yhdistämällä haluamme merkittävästi madaltaa erityisesti aloittelevien ja kiivaassa kasvuvaiheessa olevien yritysten kynnystä hankkia itselleen ammattimaisesti tehty ja suojattu brändi.

Täyttämällä lomakkeen annan suostumukseni henkilötietojen käsittelyyn Kolster Oy Ab:n tietosuojalausunnon ja Era Content Oy:n tietosuojaselosteen mukaisesti.

Haluatko kuulla lisää?

Eero Anhava

Toimitusjohtaja ja osakas
040 123 4567
eero.anhava@eracontent.fi