kutsu-uutiskirje-seinajoki-6
Sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Content on avannut toimiston Seinäjoelle.

Era Etelä-Pohjanmaalla – ”Uskomme yhdessä onnistumiseen”

Sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Content on avannut toimiston Seinäjoella. Toimiston johtaja Mervi Rantakari sekä Eran perustajat Riitta Pollari ja Eero Anhava kertovat, kuinka markkinointi ja viestintä auttavat yrityksiä kasvamaan ja brändejä kukoistamaan

Eran toimisto Seinäjoen Kampusrannassa, toimisto- ja tapahtumakeskus Framissa avautui elokuussa toimistonjohtaja Mervi Rantakarin johdolla. Miten työt Etelä-Pohjanmaalla ovat käynnistyneet?

MERVI RANTAKARI: ”Aloitin työt Seinäjoella kesäloman jälkeen muutettuani Koskenkorvalle. Nyt edessä on jo ensimmäinen muutto parempiin tiloihin täällä Framissa! Toimintamme on käynnistynyt vauhdikkaasti. Olemme tavanneet Eran perustajien Riitta Pollarin ja Eero Anhavan kanssa monien eri yritysten edustajia sekä kuntapäättäjiä ja olleet yhteydessä lukuisiin tahoihin ympäri Etelä-Pohjanmaata. Jo parissa kuukaudessa olemme käyneet todella monia hyviä keskusteluja. Ne ovat entisestään vakuuttaneet, että toimiston avaaminen tänne on juuri oikea päätös.” 

RIITTA POLLARI: ”Eralla on jo pitkään ollut Etelä-Pohjanmaan alueella toimivia asiakkaita, ja olemme tehneet täällä monia projekteja. Nyt olemme pysyvästi paikan päällä Mervin johdolla. Kun markkinointia ja viestintää tehdään tavoitteellisesti, on tärkeää, että tunnemme toisemme asiakkaiden kanssa ja löydämme yhteisen sävelen ja toimintatavat. Me Erassa uskomme vahvasti yhdessä tekemiseen ja yhdessä onnistumiseen.”

Miksi Era halusi laajentaa juuri Etelä-Pohjanmaalle?

RIITTA POLLARI: ”Menestys perustuu aina vahvaan työntekoon ja terveeseen itsetuntoon. Tätä henkeä löytyy rutkasti eteläpohjalaisista yrityksistä. Seinäjoki ja koko Etelä-Pohjanmaa ovat vahvoja kasvun, elinvoiman ja yrittäjyyden vetureita. Täällä on monia hienoja kasvu- ja menestystarinoita, mutta myös paljon hyödyntämätöntä potentiaalia myynnin, näkyvyyden ja vaikuttavuuden kasvattamiseksi. Kun valjastamme markkinoinnin ja viestinnän entistä tiiviimmäksi osaksi organisaatioiden ydintoimintaa, pääsemme entistä parempiin tuloksiin. Aloitamme yhteistyön kaikenkokoisten asiakkaidemme kanssa miettimällä, miten tekeminen kannattaa organisoida tehokkaasti ja tuloksellisesti.”

Millaisia palveluja Era tarjoaa?

MERVI RANTAKARI: ”Vahvuutemme on osaamisemme monipuolisuus ja palveluidemme laajuus. Työmme ulottuu brändi- ja strategiatöistä sisältöjen tekemiseen, asiakkaidemme digimarkkinoinnin pyörittämiseen ja monipuoliseen visuaaliseen suunnitteluun. Tärkein on kuitenkin asenteemme: haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään, olemme kunnianhimoisia laadun ja tulosten suhteen ja saamme virtaa haasteista.”

EERO ANHAVA: ”Meitä eralaisia on kolmisenkymmentä markkinoinnin, sisältöjen, designin ja viestinnän osaajaa. Palvelemme todella monenlaisia asiakkaita – isoja ja pieniä, yrityksiä ja julkisia organisaatioita – ja jokaisen tarpeisiin olemme koonneet juuri sopivan tiimin. Se on varmasti yksi avaintekijöistä, miksi asiakkaamme antavat meille suositteluarvosanaksi tasan yhdeksän.

Mitä Era Contentista kannattaa tietää?

RIITTA POLLARI: ”Perustimme Eran vuonna 2014, ja siitä lähtien olemme kasvaneet vuodesta toiseen – kiitos kovalla työllä ansaitun asiakkaidemme luottamuksen ja suositusten. Onnistumisemme mittari on asiakkaidemme myynnin, tunnettuuden tai houkuttelevuuden kasvu. Markkinoinnin ja viestinnän pitää aina perustua kunnolliseen ajatteluun, ja juuri ajattelussa me eralaiset olemme hyvä kumppaneita – muutoksen ammattilaisia, joita ihmiset, ilmiöt, yhteiskunta ja erilaiset maailmankatsomukset innostavat.”

Mitkä asiat korostuvat markkinoinnissa ja viestinnässä juuri nyt?

MERVI RANTAKARI: ”Organisaatiot miettivät paljon kumppanoitumista: mistä löytää oikeaa osaamista ja kuinka hoitaa markkinointi tehokkaimmin. Meiltä tilataan bränditöitä, johdon konsultointia, erilaisia strategioita, sisältö- ja somesuunnitelmia sekä viestintävalmennuksia. Yhä useampi yritys ottaa meiltä vuokratyöntekijän oman tiiminsä vahvistukseksi tai antaa jonkin osan toiminnoistaan hoidettavaksemme.”

EERO ANHAVA: ”Digimarkkinoinnin kysyntä kasvaa jatkuvasti. Teemme myös paljon töitä esimerkiksi työnantajakuvan ja vastuullisuusviestinnän parissa. Ne ovat hyviä esimerkkejä siitä, mitä osaamista me kumppanina tuomme yhteiseen työskentelyyn: kysymme ja kyseenalaistamme, käännämme katseen kohderyhmien elämään, löydämme vastaanottajia kiinnostavat näkökulmat, luomme toimivat konseptit ja sitten teemme toimenpiteet ammattimaisesti ja tehokkaasti.”

Tavoitteletko kasvua? Ilmainen sparrauksemme antaa ideoita markkinointisi kehittämiseen!