ERA_Content02-–-kopio-1024x683

Anu Nissinen, Riitta Pollari ja Eero Anhava starttaavat uuden sisältötoimiston

”Maailma on tarinoita täynnä, mutta useimmat niistä jäävät löytämättä. Uusi sisältöyrityksemme Era auttaa yrityksiä, yhteisöjä ja brändejä kertomaan omansa”, kertoo Era Content Oy:n toimitusjohtaja Anu Nissinen.

Yrityksen nimi Era – Uusi aikakausi – kuvaa perustajakolmikon Anu Nissisen, Riitta Pollarin ja Eero Anhavan, vahvaa uskoa ja innostusta tulevaisuuteen.

”Nyt vaaditaan uudenlaista tekemistä, jota ei voida määritellä vanhoilla käsitteillä. Monet ratkaisut ja ajattelutavat eivät enää taivu entisiin määritteisiin, lokeroihin ja toimintatapoihin. Laitamme ammattitaitomme ja energiamme siihen, että luomme aidosti uudenlaista ajattelua ja tekemistä”, Nissinen toteaa.

Era keskittyy yritysten ja yhteisöjen sisältöstrategioiden ja konseptien luomiseen sekä sisältömarkkinointiin kaikissa kanavissa.

”Teemme sisältöstrategioita yhdessä asiakkaiden kanssa aina toteutukseen ja jatkuvaan kehittämiseen asti. Nykytilanteessa sisältöstrategian luominen on monelle yritykselle ja yhteisölle valtava mahdollisuus sekä edellytys menestyksekkäälle tulevaisuudelle. Muutos vaatii pohjakseen syvällistä ja yllättävää ajattelua.”

Eran perustajakolmikolla on vahva tausta mediasta, markkinoinnista ja digitaalisten palvelujen kehittämisestä. Anu Nissinen on viimeksi toiminut Sanoma Media Finlandin toimitusjohtajana, Riitta Pollari Sanoma Magazinesin kustantajana ja Eero Anhava Sanoma Magazinesin digitaalisten julkaisujen johtajana.

Eran tavoite on olla tulevaisuudessa myös itsenäinen sisällöntuottaja, joka tekee vahvoja sisältökokonaisuuksia ihmisten muuttuviin tarpeisiin.

”Toimimme vahvassa yhteistyössä kaupallisten kumppaneiden kanssa. Näin luomme pohjaa uudenlaisille sisältöpalveluille ja yhteisöille. Menestyvän liiketoiminnan perusta luodaan tunnistamalla ihmisten todelliset tarpeet”, Nissinen toteaa.