Eranomaiset tutkimustulokset: Viestintäalan paras NPS ja toiseksi korkein arvosana
Era Content sai eranomaiset arviot Taloustutkimuksen tekemässä Viestintäalan yritysten imagotutkimuksessa. Mukana olleista 51 toimistosta nettosuositteluindeksimme NPS oli korkein ja yleisarvosanamme toiseksi paras. Tutkimuksen vastaajien mukaan vahvuuksiamme ovat asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, luotettavuus ja ongelmanratkaisukyky.
Era Content oli nyt ensimmäistä kertaa mukana Taloustutkimuksen säännöllisesti tekemässä Viestintäalan yritysten imagotutkimuksessa. Debyytti 50 muun viestintä-, markkinointi- ja mainostoimiston joukkoon oli näyttävä: Eran NPS-nettosuositteluindeksi 26 oli tutkimuksen paras ja yleisarvosana 8,31 toiseksi paras.
Eran suurimmiksi vahvuuksiksi tutkimuksen vastaajat nostivat asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisen, luotettavuuden, kyvyn kuunnella asiakasta, ongelmanratkaisukyvyn ja työn kokonaisorganisoinnin.
”Täytämme tänä vuonna kymmenen vuotta, ja tutkimustulokset ovat mahtava palaute tähän asti tekemästämme työstä. Era on kasvanut asiakkaidensa luottamuksen varassa sekä heidän tarpeidensa ja toiveidensa perusteella. Me lupaamme konkreettisia tuloksia emmekä jätä jälkeemme turhanpäiväisiä Powerpoint-kasoja. Tässä olemme tutkimuksen tulosten mukaan onnistuneet”, Era Contentin toimitusjohtaja ja perustajaosakas Eero Anhava kertoo.
Taloustutkimus toteutti Viestintäalan yritysten imagotutkimuksen loppuvuoden 2023 aikana. Tutkimukseen vastasi 476 viestintäpäättäjää ja -asiantuntijaa sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta. He arvioivat 51 eri viestintäalan yritystä.
”Perusvoimamme on innostuminen asiakkaidemme tavoitteista, työstä ja haasteista. Saamme asiakkailtamme kiitosta intohimosta ja uskalluksesta nostaa esiin uusia näkökulmia ja toimintamalleja. Me menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Vannomme aina työssämme laadun ja tulosten nimiin – ja nämä hienot tutkimustulokset kannustavat meitä nostamaan rimaa entisestään”, sisältöjohtaja ja Eran perustajaosakas Riitta Pollari sanoo.
Era Content on strateginen viestintä- ja markkinointitoimisto, jonka liikevaihto kasvoi viime vuonna 2,8 miljoonaan euroon. Erassa työskentelee 26 sisältöjen, markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista, toimistolla on kolmekymmentä jatkuvaa asiakkuutta ja yhteensä eralaiset ovat tehneet töitä yli sadan asiakkaan kanssa vuodesta 2015 lähtien. Eran tuoreimmassa omassa asiakastyytyväisyyskyselyssä suositteluarvosanaksi tuli tasan yhdeksän.