Uusi tiimi vahvistaa Eran digimarkkinoinnin palveluita
Strateginen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Content vahvistaa digitaalisen markkinoinnin palveluitaan. Uuden digitiimin vetäjäksi on nimitetty Salla-Mari Kinnunen.
Digimarkkinoinnin tiimin vetäjäksi ja Eran digitaalisen markkinoinnin palvelujen johtajaksi on nimitetty Salla-Mari Kinnunen. Hän on Eran pitkäaikaisimpia työntekijöitä, ja toiminut viimeksi digistrategina. Tiimiin digituottajiksi siirtyvät Jasmin Ekman ja Olga Lipasti, jotka olivat mukana ensimmäisessä Eranautti-traineeohjelmassa alkuvuonna 2022.
Eran digitaalisen markkinoinnin palvelut ulottuvat strategisesta suunnittelusta kampanjoiden toteuttamiseen, asiakkaiden digikanavien ylläpitoon, analytiikkaan sekä sivustoprojekteihin. Digimarkkinoinnin tiimiä kehitetään uusilla rooleilla, joihin rekrytoidaan lisää osaajia.
”Digimarkkinointi on ollut olennainen osa palveluitamme ja tekemistämme Eran perustamisesta lähtien. Asiakkaidemme tarpeiden monipuolistuessa ja erilaisten digiratkaisujen kysynnän jatkuvasti kasvaessa panostamme nyt digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueiden osaamisen syventämiseen. Erityisesti vahvistamme strategisen ja kampanjatason monikanavaista suunnittelua sekä analytiikkaa”, Salla-Mari Kinnunen kertoo.
Era Content on vuonna 2014 perustettu strateginen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto, jonka liikevaihto viime vuonna oli 2,4 miljoonaa euroa. Erassa on töissä lähes 30 osaajaa, joilla on vahva tausta media-alalta, viestinnästä ja markkinoinnista. Jatkuvien kumppanuuksien ohella Eran ydintekemistä ovat brändi- ja strategiatyöt, konsultointi ja valmennukset.