Jatkuva asiakkuus – kaiken tämän saat
Hyvään asiakaskokemukseen kuuluu paljon muutakin kuin vaikuttavat lopputulokset. Jatkuvissa asiakkuuksissa palvelemme asiakkaitamme monin tavoin ja pystymme joustavasti muokkaamaan toimintaamme tilanteiden muuttuessa.
Nettosuositteluindeksimme NPS on viestintätoimistojen paras (Viestintäalan yritysten imagotutkimus 2023). Asiakkaidemme tyytyväisyys ei ole sattumaa, vaan olemme rakentaneet palvelumme heidän tarpeidensa perusteella. Erityiskiitosta saamme luotettavuudesta, kyvystä kuunnella asiakasta ja työn kokonaisorganisoinnista.
Tämän kaiken saat, kun ryhdyt yhteistyöhön kanssamme!
Oma tiimi
Nimeämme asiakkuuteen oman tiimin, jonka kokoonpano riippuu tarpeistasi ja yhteistyömme laajuudesta. Näin varmistamme syvällisen asiakastuntemuksen ja toimialaosaamisen kertymisen, sujuvan yhteistyön ja kustannustehokkaan toiminnan.
Koko Eran osaaminen
Asiakastiimin nimettyjen asiantuntijoiden tukena ovat muut viestintä-, digi-, sisältö- ja designosaajamme. Heidän voiminsa voimme skaalata palvelutasoamme joustavasti, nopeasti ja laadukkaasti tarpeidesi mukaisesti.
Laaja kumppaniverkostomme
Meillä on laaja ja käytännössä hyväksi toteamamme kumppaniverkosto, jonka kanssa olemme tehneet yhteistyösopimukset. Kumppaneidemme avulla voimme tehdä sisältöjä ympäri Suomen ja tarjota erityisosaamista esimerkiksi verkkosivu-uudistusten tekniseen toteuttamiseen.

”Yhteistyö on sujuvaa, yhteyshenkilöt tavoittaa nopeasti, mukaudutte asiakkaanne tarpeisiin ja teillä on ’kaikkeen löytyy ratkaisu’ -asenne. Lisäksi olette tosi hyviä tyyppejä!”
PALAUTE ASIAKASKYSELYSTÄMME (12/24)
Tiivis yhteydenpito
Sovimme yhdessä palaverikäytännöt ja yhteydenpitokanavat. Sisältö- tai asiakkuusjohtajamme on yleensä ensisijainen yhteyshenkilösi.
Minuutintarkka raportointi
Kirjaamme ja raportoimme tekemämme työt 15 minuutin tarkkuudella ja toimenpiteittäin eriteltyinä. Lähetämme laskun, kun tuntiraportti on hyväksytty.
Toimivat prosessit
Toimintamme perustuu selkeisiin ja ammattimaisiin prosesseihin, jotka takaavat sisältöjen laadun ja toiminnan tehokkuuden.
Tehokkaat työkalut
Työmme tukena on tehokkaat työkalut esimerkiksi yhteiseen työskentelyyn, tiedotejakeluun ja mediaseurantaan. Voimme ottaa käyttöömme myös organisaatiosi omat työkalut.
Tulosten raportointi ja analyysi
Seuraamme yhdessä sovittuja mittareita ja optimoimme tarvittaessa esimerkiksi digimainontaa. Tulokset raportoimme säännöllisesti yhteistä tarkastelua varten.
Jatkuva kehittäminen
Panostamme niin työmme laadun kuin yhteistyömme sujuvuuden kehittämiseen.