Jatkuva asiakkuus – kaiken tämän saat

Hyvään asiakaskokemukseen kuuluu paljon muutakin kuin vaikuttavat lopputulokset. Jatkuvissa asiakkuuksissa palvelemme asiakkaitamme monin tavoin ja pystymme joustavasti muokkaamaan toimintaamme tilanteiden muuttuessa.

Nettosuositteluindeksimme NPS on viestintätoimistojen paras (Viestintäalan yritysten imagotutkimus 2023). Asiakkaidemme tyytyväisyys ei ole sattumaa, vaan olemme rakentaneet palvelumme heidän tarpeidensa perusteella. Erityiskiitosta saamme luotettavuudesta, kyvystä kuunnella asiakasta ja työn kokonaisorganisoinnista. 

Tämän kaiken saat, kun ryhdyt yhteistyöhön kanssamme!


Oma tiimi

Nimeämme asiakkuuteen oman tiimin, jonka kokoonpano riippuu tarpeistasi ja yhteistyömme laajuudesta. Näin varmistamme syvällisen asiakastuntemuksen ja toimialaosaamisen kertymisen, sujuvan yhteistyön ja kustannustehokkaan toiminnan.

Koko Eran osaaminen

Asiakastiimin nimettyjen asiantuntijoiden tukena ovat muut viestintä-, digi-, sisältö- ja designosaajamme. Heidän voiminsa voimme skaalata palvelutasoamme joustavasti, nopeasti ja laadukkaasti tarpeidesi mukaisesti.

Laaja kumppaniverkostomme

Meillä on laaja ja käytännössä hyväksi toteamamme kumppaniverkosto, jonka kanssa olemme tehneet yhteistyösopimukset. Kumppaneidemme avulla voimme tehdä sisältöjä ympäri Suomen ja tarjota erityisosaamista esimerkiksi verkkosivu-uudistusten tekniseen toteuttamiseen.

”Yhteistyö on sujuvaa, yhteyshenkilöt tavoittaa nopeasti, mukaudutte asiakkaanne tarpeisiin ja teillä on ’kaikkeen löytyy ratkaisu’ -asenne. Lisäksi olette tosi hyviä tyyppejä!”

PALAUTE ASIAKASKYSELYSTÄMME (12/24)

Tiivis yhteydenpito

Sovimme yhdessä palaverikäytännöt ja yhteydenpitokanavat. Sisältö- tai asiakkuusjohtajamme on yleensä ensisijainen yhteyshenkilösi.

Minuutintarkka raportointi

Kirjaamme ja raportoimme tekemämme työt 15 minuutin tarkkuudella ja toimenpiteittäin eriteltyinä. Lähetämme laskun, kun tuntiraportti on hyväksytty.

Toimivat prosessit

Toimintamme perustuu selkeisiin ja ammattimaisiin prosesseihin, jotka takaavat sisältöjen laadun ja toiminnan tehokkuuden.

Tehokkaat työkalut

Työmme tukena on tehokkaat työkalut esimerkiksi yhteiseen työskentelyyn, tiedotejakeluun ja mediaseurantaan. Voimme ottaa käyttöömme myös organisaatiosi omat työkalut.

Tulosten raportointi ja analyysi

Seuraamme yhdessä sovittuja mittareita ja optimoimme tarvittaessa esimerkiksi digimainontaa. Tulokset raportoimme säännöllisesti yhteistä tarkastelua varten.

Jatkuva kehittäminen

Panostamme niin työmme laadun kuin yhteistyömme sujuvuuden kehittämiseen.