Merkityksellinen brändi herättää ajatuksia ja synnyttää tunteita. Se antaa toiminnallesi suunnan ja kertoo, miksi juuri sinun organisaatiosi tai tuotteesi on oikea valinta kohderyhmällesi.

Brändi määrittää koko organisaatiosi tai tuotteesi olemassaolon tarkoituksen ja luonteen. Se ammentaa historiasta, nykypäivästä ja tulevaisuudesta sekä määrittää tavan, jolla vaikutat kohderyhmiesi elämään.

Meille brändi on elävä ja innostava työkalu, joka palvelee koko organisaation tarpeita. Perusteellinen, haastava ja ennakkoluuloton brändityö on arvokasta jo sinällään, sillä se luo uutta, yhdistää ja sitouttaa.

 

Brändityössä lähdimme liikkeelle yhtiömme vahvuuksista ja kaivoimme esiin tekemisen ytimen. Otimme henkilöstön vahvasti mukaan miettimään missiota, visioita ja arvoja sekä sitä, miten ne näkyvät ulospäin asiakkaille. Brändiä on kaikki, mitä teemme päivittäin, miten sen teemme ja mihin sillä pyrimme.
Myynti- ja markkinointijohtaja Juhana Hietala, Kolster

 

Miten?

Me Erassa olemme tehneet asiakkaillemme yli 30 brändiprojektia medioista järjestöihin ja startupeista suuryrityksiin.

  1. Brändityön ytimessä on asiantuntijoidemme johdolla tehtävä intensiivinen ja keskusteleva työpajatyöskentely.
  2. Työpajojen ja Eran asiantuntijatyön tuloksena syntyy monenlaiseen käyttöön soveltuva brändidokumentti.
  3. Kirkastamme ja täydennämme myös olemassaolevia brändejä niin, että ne vastaavat tämän päivän ja huomisen haasteisiin.

Brändin ainekset

Brändityössä yhdistämme brändityökalumme, laajan yhteiskunnallisen ymmärryksemme ja strategisen osaamisen.

  • Missio
  • Visio
  • Arvot
  • Ääni
  • Erityislaatuisuus
  • Lupaukset

Kerron mielelläni lisää!

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje