mehto-stramdberg-ryhmakuva

Leila Mehto sisältöjohtajaksi ja Sini Strandberg graafiseksi suunnittelijaksi Eraan

Strategisen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Contentin asiakkuudet ja tiimi jatkavat kasvuaan. Uusimmat eralaiset ovat Leila Mehto ja Sini Strandberg. 

”Kumppanuutemme syventyvät ja olemme saaneet uusia asiakkuuksia. Tekemisemme onkin vahvassa kasvussa, ja siksi etsimme tiimiimme koko ajan lisää osaamista, kokemusta ja näkemystä. Sisältöjen rinnalla digitaalinen markkinointi ja viestintä ovat merkittäviä kasvualueitamme”, Era Contentin operatiivinen johtaja Tuomas Littunen sanoo. 

Sisältöjohtaja Leila Mehto työskentelee muun muassa Kemia-Kemi-median tiimissä. Era tekee Kemia-Kemi-lehden ja -verkkosivuston uudistuksen yhdessä kemian seurojen kanssa syksyn aikana, ja alkaa vastata niiden sisällöistä ja mediamyynnistä ensi vuoden alussa.

Leila Mehto siirtyy Era Contentiin sisältöjohtajaksi Sanoman sisältömarkkinointitiimistä, jossa hän viimeksi toimi Yhteishyvän sisältöpäällikkönä. Aiemmin hän on työskennellyt Etelä-Suomen Sanomissa teema- ja kulttuuritoimituksen esimiehenä sekä monissa muissa toimituksellisissa rooleissa.

”Sanomalehtityössä opin ottamaan selvää itselleni vieraista asioista, ja aikakauslehtityössä rakastuin tarinoihin. Viimeiset vuodet ovat puolestaan opettaneet minulle sisältömarkkinoinnin lainalaisuudet. Nyt uudessa pestissäni saan työskennellä minulle tärkeiden asioiden eli merkityksellisten sisältöjen, tarinankerronnan ja ihmisten kohtaamisen parissa”, Leila Mehto sanoo.

Sini Strandberg vahvistaa graafisena suunnittelijana Eran jo kuusihenkiseksi kasvanutta design-tiimiä, jossa syntyy niin kokonaisia visuaalisia ilmeitä, liikkuvaa kuvaa kuin printtitoteutuksiakin.

”Erassa tehdään todella monenlaista visuaalista viestintää, ja uusi tiimini on täynnä päteviä tyyppejä, joiden kanssa jakaa kokemuksia ja taitoja. Minusta tämän suola onkin päästä hyödyntämään omia vahvuuksia ja samalla oppia uutta kollegoilta”, Sini Strandberg sanoo.

Era Content on vuonna 2014 perustettu strateginen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto, jonka liikevaihto viime vuonna oli 2,4 miljoonaa euroa. Erassa on töissä lähes 30 osaajaa, joilla on vahva tausta media-alalta, mediamyynnistä, viestinnästä ja digitaalisesta markkinoinnista. Jatkuvien sisältö- ja viestintäkumppanuuksien ohella Eran ydintekemistä ovat brändi- ja strategiatyöt, konseptointi, valmennukset ja visuaalinen suunnittelu.

Tunnistatko itsessäsi eranomaisia piirteitä?