Sisältötoimisto Era Contentin liikevaihto oli 1,6 miljoonaa euroa viime vuonna. Yli kolmanneksen kasvun takana olivat strategiset kumppanuudet, uudet asiakkuudet ja laajeneva palvelutarjonta.

 

Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna 39 prosentilla 1,6 miljoonaan euroon. Riitta Pollarin ja Eero Anhavan vuonna 2014 perustamassa sisältötoimistossa työskentelee 19 ihmistä ja se on palvellut jo yli 90 asiakasta.

”Kasvumme perustuu eritoten syvällisiin asiakassuhteisiimme. Olemme yhä useamman yrityksen strateginen kumppani, ja kehitämme jatkuvasti asiakkaidemme kanssa palvelutarjontaamme. Eralaiset työskentelevät esimerkiksi osana asiakkaiden tiimejä”, toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Jatkuvien sisältökumppanuuksien rinnalla Eran liiketoiminnan ydintä ovat strategia- ja brändityöt, joita on tehty niin yrityksille, mediabrändeille, julkisille organisaatioille kuin järjestöillekin.

”Asiakkaitamme yhdistää paitsi halu kehittää omaa toimintaansa, myös kunnianhimo uudistaa koko toimialansa tapaa tehdä markkinointia ja viestintää. On hienoa nähdä, että yhä useammassa organisaatiossa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin väliset raja-aidat murtuvat ja asiakkaita lähestytään kokonaisvaltaisesti.”

Vahva ja voitollinen kasvu on Eran ykköstavoite myös kuluvana vuonna.

”Meille on tärkeää, että asiakkaamme hyötyvät kasvustamme entistä monipuolisempana osaamisena, kehittyvinä palveluina sekä näkemyksellisempinä sisältöinä. Olemme panostaneet esimerkiksi viestintäosaamisemme vahvistamiseen. Hyvän palautteen innostamina olemme laajentaneet myös koulutus- ja valmennustarjontaamme. Erityisesti toimittajakoulutuksia ja digitaalisen kerronnan valmennuksia kysytään meiltä paljon”, sisältöjohtaja Riitta Pollari kertoo.

Sulje