Leena Majaniemi, Mervi Rantakari ja Riikka Huotari Eran tiimiin
Monipuolista sisältömuotoilun osaamista, vahvaa asiakasymmärrystä ja kokemusta lifestylen maailmasta asumisesta matkailuun. Strategisen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Contentin tiimi vahvistuu näillä kaikilla, kun Leena Majaniemi aloittaa design directorina, Mervi Rantakari asiakkuusjohtajana ja Riikka Huotari sisältöjohtajana.
”Olen tiimipelaaja ja innostun uusista aiheista ja ideoista. Vaikuttavien konseptien suunnittelu on inspiroiva prosessi, johon jokainen osallistuja tuo oman näkökulmansa. Visuaalisuus on oleellinen osa sisältömuotoilua, jossa etsitään tehokkaimpia tapoja välittää viesti kohderyhmälle”, Leena Majaniemi sanoo.
Mervi Rantakari aloittaa asiakkuusjohtajan työssä 2. huhtikuuta. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus media-alalta, ja viimeksi hän on työskennellyt A-lehtien BtoB-yksikössä Luovat ratkaisut -tiimin vetäjänä. Aiemmin Mervi on toiminut kaupallisten sisältöjen kehityspäällikkönä A-lehtien asumisen toimituksessa, Meidän Mökin päätoimittajana, Kodinrakentaja-lehden toimituspäällikkönä ja Rakennuslehden toimittajana.
”Uudessa tehtävässäni asiakkaiden tavoitteiden ymmärtäminen on kaiken ydin, joten toimitustyön peruja olevalle uteliaisuudelleni on Erassa varmasti käyttöä. Vahva sisältöosaamiseni auttaa ideoimaan tehokkaita ratkaisuja markkinoinnin ja viestinnän tueksi. Tulen intohimolla rakentamaan uusia kasvutarinoita yhdessä muiden eralaisten kanssa”, Mervi Rantakari sanoo.
Uusi sisältöjohtaja Riikka Huotari siirtyy Eraan Viinilehden päätoimittajan paikalta. Lähes 25-vuotisella sisältöurallaan hän on työskennellyt myös Unelmien Talo&Koti -lehden päätoimittajana ja toimituspäällikkönä, toimituspäällikkönä A-lehdet Dialogissa, Annan lifestyle-toimituspäällikkönä sekä Kotivinkin toimittajana ja toimitussihteerinä. Riikka aloittaa Erassa viimeistään elokuun alussa.
”Sisältöjen ideoimisessa ja konseptien kehittämisessä on tärkeää osata kuunnella ja haistella myös hiljaisia signaaleja. Aivan arkinenkin asia muuttuu merkitykselliseksi ja kiinnostavaksi, kun ymmärtää, mitä kaikkea sen tekemiseen tai taustoihin liittyy. Arvostan avointa keskustelukulttuuria ja kiireenkin keskellä kuuluvaa naurua, joista toivon pääseväni eralaisten ja tulevien asiakkaideni kanssa nauttimaan!” Riikka Huotari sanoo.
Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna noin kymmenellä prosentilla 2,4 miljoonaan euroon. Tänä vuonna kasvun ennustetaan kiihtyvän useiden uusien asiakkuuksien ja syventyvien sisältö-, viestintä- ja markkinointikumppanuuksien myötä. Kasvun myötä uusien osaajien rekrytoinnit jatkuvat, ja eralaisia on tämän vuoden aikana jo yli 30.