Analyysi ja sparraus

Kaipaatko ulkopuolista asiantuntijanäkemystä markkinoinnin tai viestinnän sparraamiseen? Haluaisitko saada arvion nykyisten sisältöjesi toimivuudesta? Mietitään tarpeitasi ja kehittämismahdollisuuksia yhdessä!

Toteuttaako sisältömarkkinointi ja viestintä liiketoimintasi tavoitteita ja puhuttelevatko sisällöt kohderyhmiäsi? Tavoitteletko lisää näkyvyyttä eri kanavissa ja mediassa? Oletko uudistamassa yrityksesi markkinointia tai viestintää? Mitä sinun kannattaisi tehdä juuri nyt ja mihin panostaa tulevaisuudessa?

Varaa meiltä veloitukseton sisältöauditointi tai markkinointisparraus, jossa käymme läpi nykyisiä toimenpiteitäsi ja kanavasi. Analyysimme perusteella voimme yhdessä kanssasi pohtia keinoja esimerkiksi:

  • brändisi tunnettuuden kasvattamiseen
  • laadukkaiden liidien saamiseen
  • sisältöjen vaikuttavuuden parantamiseen
  • medianäkyvyden lisäämiseen
  • sisältö- ja viestintäosaamisen kehittämiseen organisaatiossasi
  • prosessien ja roolien kehittämiseen sekä tekemisen tehostamiseen.
analyysi & sparraus-3

”Sain mainioita ajatuksia kampanjamme toteuttamiseksi. Natiivimainonta oli meille täysin uusi aluevaltaus, ja idea syntyi yhteisissä pohdinnoissa Eran kanssa.”

MAAJOHTAJA PIA HÄKKINEN, PILOT

Saat ideoita huippu­asiantuntijoiltamme

Eero Anhava

Eero Anhava on Eran perustajaosakas ja toimitusjohtaja. Hän on ollut mukana yli 60:ssa Eran asiakkuudessa ratkomassa muun muassa markkinointistrategioihin, brändiin ja sisältöstrategiaan, digimarkkinointiin ja -kanaviin, markkinoinnin automatiikkaan ja analytiikkaan liittyviä tarpeita.

Riitta Pollari

Riitta Pollari on Eran perustajaosakas ja sisältöjohtaja. Hänellä on laaja kokemus brändityöstä, sisältö- ja viestintästrategioista sekä valmennusten vetämisestä. Auditoinneissa ja sparrauksissa Riitta tarkastelee brändin ja sen äänen välittymistä, kohderyhmien puhuttelemista sekä konseptien, näkökulmittamisen ja erilaisten kerronnan keinojen hyödyntämistä.