Tiina Eerola on nimitetty asiakkuusjohtajaksi strategiseen sisältömarkkinointi- ja viestintätoimisto Era Contentiin. Hänellä on monipuolinen tausta markkinoinnin ja myynnin johtotehtävistä Suomen suurimpien media- ja verkkokauppabrändien parissa.

Tiina Eerola on viimeksi työskennellyt ifolorin markkinointi- ja viestintäjohtajana. Hän vastasi ifolorin pohjoismaisesta markkinoinnista ja verkkokaupasta. Aiemmin Tiina Eerola toimi Sanomassa useissa brändimarkkinoinnin, kuluttajamyynnin ja digiprojektien johtotehtävissä muun muassa Aku Ankan, Me Naisten, Helsingin Sanomien ja Ilta-Sanomien parissa.

Ideaalissa asiakaskokemuksessa asiakas saa elämänsä ja valintojensa tueksi mielenkiintoista ja relevanttia sisältöä. Brändille hyvin muotoiltu asiakaspolku merkitsee ainutlaatuista kilpailuetua. Asiakasymmärrys, tavoitteellisuus, mittaaminen ja analytiikka korostuvat kaikessa markkinoinnissa koko ajan enemmän”, Tiina Eerola sanoo.

Era Content on kasvanut kuudessa vuodessa sisältötoimistosta asiakkaidensa strategiseksi sisältömarkkinoinnin ja viestinnän kumppaniksi. Nyt tavoitteena on syventää asiakassuhteita entisestään laajentamalla palveluvalikoimaa strategiseen markkinointiin.

Tiinan kokemus brändien rakentamisesta, kohdennetusta digimarkkinoinnista, verkkokaupasta ja kuluttajaliiketoiminnasta täydentävät erinomaisesti osaamistamme. Kehitämme koko ajan entistä vaikuttavampia ja kokonaisvaltaisempia ratkaisuja asiakkaillemme, ja tähän työhön tarvitsemme ennakkoluulottomia ja kunnianhimoisista tavoitteista innostuvia ihmisiä”, Eran toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna viidenneksen 2,1 miljoonaa euroon ja asiakkaiden antama suositteluarvosana nousi syksyllä tehdyssä kyselyssä 9,5:een. Riitta Pollarin ja Eero Anhavan vuonna 2014 perustaman toimiston ydinliiketoimintaa ovat brändi- ja strategiatyöt, sisältömarkkinointi, viestintä, visuaalinen suunnittelu ja erityisesti mediataloille räätälöidyt koulutukset.

Tilaa uutiskirjeemme!

  • Artikkelin kategoria:Nimitys