fbpx

Era Contentin vahva kasvu saa jälleen lisävahvistusta, kun uutismediassa työskennelleet Suvi Tanner ja Minna Kurki aloittavat strategisessa sisältö- ja viestintätoimistossa elokuussa.

Suvi Tanner siirtyy Eran kolmanneksi sisältöjohtajaksi Alma Mediasta, jossa hän on viimeksi vastannut Alma Consumerin yhteisestä sisältökehityksestä, kuten uusista liiketoiminta-alueista ja automaatiohankkeista. Hän on työskennellyt Almassa myös digitaalisen median kehityspäällikkönä, uutispäällikkönä Aamulehdessä ja Lapin Kansassa sekä vastannut useiden mediabrändien sisältö-, ulkoasu- ja verkkouudistuksista.

“Strategian ja sisältöjen luominen vaatii perehtymistä, kysymistä ja ajattelemista. On mahtavaa saada tehdä niitä työkseen. Odotan asiakkailta ja Eralta innostavia haasteita ja kiinnostavia kohderyhmiä. Tiedän hyppääväni vaativaan, mutta hauskaan tiimiin.”

Eran sisältödeskiin editoriksi nimitetty Minna Kurki on viimeksi työskennellyt Ylen ulkomaantoimittajana. Aiemmin hän on ollut muun muassa Aamulehden pääkirjoitustoimituksen artikkelitoimittaja, ulkomaantoimittaja ja uutispäällikkö sekä ulkomaantoimittaja Lännen Mediassa ja tuottaja Alma Median, Kalevan, Turun Sanomien, I-Median ja Keskipohjanmaan yhteisessä ulkomaantoimituksessa.

”Hyvän sisällön luominen alkaa kysymällä, mitä haluamme kertoa ja kenelle, ja se päättyy tarkoin harkittuun pisteeseen. Toimittajana olen oppinut, että kukaan ei pysty tähän yksin. Onneksi ei tarvitse. Sisällön tekeminen on joukkuelaji hauskimmasta päästä.”

Eero Anhavan ja Riitta Pollarin vuonna 2014 perustaman Eran liikevaihto kasvoi viime vuonna 1,8 miljoonaan euroon. Kasvu on jatkunut myös kuluvana vuonna, kun Era on aloittanut sisältö- ja viestintäkumppanuuden usean uuden asiakkaan kanssa.

”Pian viisi vuotta täyttävän toimistomme kasvun moottori ovat aina olleet hyvät rekrytoinnit ja osaamisemme monipuolistaminen. Suvilla ja Minnalla on syvällistä yhteiskunnallista näkemystä, kyky ideoida tavoitteellisesti ja tietysti näytöt huipputason sisällöntekijöinä. Heidän uutismediataustansa täydentää hienosti myös viestinnän palveluitamme, joita yhä useammat asiakkaamme meiltä kysyvät ja joilla olemme saavuttaneet hyviä tuloksia vain vajaassa vuodessa”, toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Sulje