Era uudisti Intersportin kanta-asiakaskuvastot tuomalla niihin tarinallista ja kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä. Kuvastot välittävät nyt Intersportin liikunnallista ja positiivista fiilistä.

 

Mikä yhteistyön myötä muuttui, Intersportin markkinointipäällikkö Arto Rasi?

Eran ehdottama tarinallinen lähestymistapa kuulosti alusta lähtien houkuttelevalta. Aiemmin kuvastomme ovat pohjautuneet voimakkaasti tuotelähtöisyyteen, mutta Era konseptoi niihin kohderyhmäämme kiinnostavaa sisältöä. Kuvastoissa on nyt useamman sivun verran tarinallista sisältöä, jossa äänessä ovat niin asiakkaamme kuin henkilökuntammekin eri puolilta Suomea. Kerromme tuotteista, kampanjoista ja liikunnallisesta elämäntavasta ihmisten kautta.

Kuinka kuvastot käytännössä syntyvät?

Era vastaa sisällöllisistä osioista, eli tekee jutut ja hoitaa niihin liittyvät kuvaukset. Tuotesivut teemme tuttuun tapaan itse ja koko paketin taittaa kasaan oma AD:mme.

Millaisia tuloksia saitte?

 Olemme saaneet sisällöistä ja uudenlaisesta kuvamaailmasta positiivista palautetta asiakkailtamme ja kauppiailtamme. Kuvastoissa on nyt sitä elämäntapaa ja fiilistä, jota Intersport edustaa.

Intersport referenssi

Palvelumme Intersportille

  • Konseptointi ja kuvamaailman suunnittelu
  • Sisältösuunnittelu
  • Sisällöntuotanto
  • Kuvaukset

Haluatko kuulla lisää?

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje