Viikoittain ilmestyvä Lääkärilehti on uuden lääketieteellisen ja terveydenhuoltoa koskevan tiedon levittäjä. Lääkärikunnan koulutus- ja ammattijärjestölehti uudisti digitaaliset kanavansa yhdessä Eran kanssa.

 

Määrittelimme Lääkärilehden brändin, analysoimme strategiset kehitysvaihtoehdot digitaaliselle kehitykselle, teimme monikanavaisen sisältöstrategian ja teimme uuden verkkosivuston vaatimusmäärittelyn.

”Tiesimme tietävämme edessä olevista valinnoista liian vähän. Sattui kuitenkin niin onnekkaasti, että Lääkärilehden tarve syvälliseen sähköisten palvelujen uudistukseen osui samaan aikaan, kun Era syntyi. Löysimme kumppanit, joiden kokemukset ja osaaminen ovat auttaneet meitä tekemään perusteltuja ja realistisia ratkaisuja. Lisäksi jokainen tällaisia projekteja tehnyt ymmärtää, kuinka merkittävästi elämää helpottaa, kun eralaiset puhuivat alusta loppuun samaa kieltä kanssamme”, päätoimittaja Hannu Ollikainen kertoo.

Työn lopputuloksena syntyi uusi brändin ja sisältöstrategian mukainen sivusto sekä uudenlaiset työn tekemisen prosessit. Myös printissä hyödynnettiin uusia monikanavaisia sisältökonsepteja.

Palvelumme Lääkärilehdelle

  • Brändityö
  • Sisältöstrategia
  • Digikanavien strateginen kehittäminen
  • Verkkosivuston vaatimusmäärittely

Haluatko kuulla lisää?

 
Eero Anhava
Toimitusjohtaja & osakas
eero.anhava@eracontent.com
040 530 4895