Kehitysvammaliitto teki yhdessä Era Contentin kanssa sisältöstrategian. Siinä kiteytettiin ydinviestit, luotiin kohderyhmiä puhuttelevat teemat ja sisältökonseptit sekä pohdittiin muutoksen viemistä eteenpäin omassa organisaatiossa.

 

Miksi tarvitsitte sisältöstrategian, Kehitysvammaliiton toiminnanjohtaja Marianna Ohtonen?

Järjestöjen rahoituspohja on muuttunut ja tavoittelemme laajempaa yhteistyötä myös yritysten kanssa. Yritysyhteistyön kehittämiseksi halusimme uusia näkemyksiä, sanoituksia ja keinoja.

Teette paljon sisältöjä. Millaista hyötyä sisältöstrategiasta on tässä työssä?

Kehitysvammaliitto on suuri järjestö ja meillä on useita yksiköitä. On hienoa, että osana strategiatyötä teimme yhdessä monipuolisia sisältökonsepteja, joista yksikkömme voivat ottaa käyttöön heille parhaiten sopivat vaihtoehdot.

Mitä yhteistyö Era Contentin kanssa antoi teille?

Järjestökentän muuttuessa on tärkeää osata kiteyttää oikeat viestit. Tässä Era Content onnistui erittäin hyvin. Yhteistyömme tuloksena osaamme puhutella kohderyhmiämme uusilla tavoilla. Yhteistyön tuloksista riittää antia koko strategiakaudelle ja pidemmällekin.

Palvelumme Kehitysvammaliitolle:

  • Brändin kirkastus
  • Sisältöstrategia
  • Sisältöjen konseptointi

Haluatko kuulla lisää?

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje