Tarinallisuutta ja aitoa otetta. Se oli Era Contentin resepti, kun ifolor halusi uudistaa kuvamaailmaansa entistä puhuttelevammaksi. Uudenlainen lähestymistapa aktivoi asiakkaita ja innosti ifolorin rakentamaan sisältöstrategiansa kuvien vetovoiman ympärille.

 

ifolorin koko liiketoiminta perustuu kuviin. Millaisia näkökulmia Era toi yritykseenne, senior content manager Päivi Pietarinen?

Opimme Eran suunnittelemissa ja järjestämissä kuvauspäivissä, että pienimmilläkin yksityiskohdilla on suuri merkitys. Ymmärsimme, että kuvat ovat tärkeä osa viestintäämme. Tähän oivallukseen perustui myös yhdessä tehty sisältöstrategiamme ja uusi tapamme viestiä kuvien kautta. Sen ytimessä ovat aidot, juhlalliset hetket ja kuvilla kerrotut tarinat.

Miten kuvauspäivien käytännön järjestelyt ovat sujuneet?

Era on toteuttanut kuvauspäivät avaimet käteen -periaatteella ja vankalla ammattitaidolla.  Kaikki on sujunut todella vaivattomasti, minkä ansiosta olemme säästäneet omaa aikaamme. On ollut upeaa seurata, kuinka eralaiset tekevät huolellista työtä myös pienten, mutta merkityksellisten asioiden huomioimisessa.

Miten hyödynnätte kuvauspäivien antia?

Kuvauspäivissä keskitytään tiettyihin teemoihin, kuten vaikkapa rippi- ja ylioppilasjuhliin sekä häihin. Kuvia käytetään markkinoinnissamme kuten uutiskirjeissä ja opetusartikkeleissa. Myös oma henkilökuntamme on ollut mukana kuvauksissa juhlayleisön roolissa. Heille kuvaukset ovat merkinneet hauskaa yhdessäoloa, mutta myös hyödyllistä oppia siitä, mitä kaikkea kuvauksissa pitää huomioida ja mitä mallina oleminen vaatii.

ifolorin ja Eran yhteistyö alkoi sisältökumppanuutena vuonna 2014.

Palvelumme ifolorille

  • Sisältöstrategia
  • Kuvamaailman uudistaminen
  • Kuvauspäivät
  • Sisällöntuotanto
  • Viestintä

Valittuja sisältöjä

 

Haluatko kuulla lisää?

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje