Vuonna 2014 perustettu, huippukirurgeistaan tunnettu yksityissairaala Helsinki Hospital tarvitsi lisää tunnettuutta ja halusi kertoa palveluistaan erottuvalla tavalla. Varatoimitusjohtaja Heli Vähäsillan omakohtainen kertomus melanoomaan sairastumisesta moninkertaisti sekä yhteydenotot että myynnin.

 

Mitä yhteistyö Eran kanssa sinulle opetti, Helsinki Hospitalin varatoimitusjohtaja Heli Vähäsilta?

Sisältöjen merkitys kirkastui minulle yhteistyömme aikana. Oivalsin Eran kanssa työskennellessäni, että yrityksemme sisällöt pitää tehdä vastaanottajille ja oman alan ‘munkkilatina’ kääntää arkikielelle. Henkilökohtaisen tarinani kertominen oli mainio tapa aloittaa sisältömarkkinointi ja testata tekemistä sisältöammattilaisten kanssa.

Miltä tuntui pistää itsesi täysillä peliin myös some-kanavissa?

En ollut varautunut julkisuuteen. Ihmiset saattoivat pysäyttää minut kadulla ja kertoa lukeneensa tarinani. Ensin olin häkeltynyt, mutta sitten tunsin helpotusta ja hyvää oloa; olin projektin kautta auttanut ihmisiä, joita askarruttivat tai huolettivat melanoomaan liittyvät asiat.

Millaisia tulokset saavutitte?

Puhutteleva lähestymistapa toimi: sisältömarkkinointi moninkertaisti yhteydenotot ja kolminkertaisti myyntimme. Sisältö huomattiin myös alan ammattilaisten piirissä, ja suomalaista hyvinvointiosaamista maailmalla markkinoiva FinlandCare julkaisi tarinani Venäjän-verkkosivuillaan. Työskentely Eran kanssa oli mutkatonta ja asiat hoidettiin tehokkaasti ajallaan. Yksittäisestä projektista yhteistyömme laajeni strategia- ja brändityön kautta jatkuvaan sisällöntuotantoon.

Palvelumme Helsinki Hospitalille

  • Brändi
  • Sisältöstrategia
  • Sisältömarkkinointi
  • Visuaalinen suunnittelu ja toteutus, esim. esitteet ja ilmoitukset
  • SEM
  • Viestintä

Valittuja sisältöjä

 

Haluatko kuulla lisää?

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje