Ravintola Olo on yksi Suomen viidestä Michelin-tähtiravintolasta ja ravintola Emolla on arvostettu Bib Gourmand -merkintä. Vahvan tarinan kertominen ja tekijät nousivat keskiöön, kun edelläkävijäravintoloille tehtiin brändit ja sisältöstrategia.

 

Teimme Ravintola Olon ja ravintola Emon brändit sekä laadimme niille sisältömarkkinointistrategiat. Uudistimme myös ravintoloiden verkkosivustojen sisällöt.

”Ravintola-ala on suuressa muutoksessa ja vahvan tarinamme kertominen on entistä tärkeämpää. Eran kanssa kävimme läpi perusteellisen prosessin, jossa analysoimme yhdessä asiakkaidemme muuttuvaa maailmankuvaa sekä alan yleisiä trendejä. Meille tämä työskentely avasi täysin uusia ajattelu- ja toimintamalleja”, ravintoloitsija Pekka Terävä kertoo.

Brändi- ja strategiatyö jatkui sisältöyhteistyönä vuosina 2014–2016. Sen osana rakensimme keittiömestari Jari Vesivalon näkyvyyttä alan näkemyksellisenä keskustelunavaajana.

Kehitimme myös ravintoloiden kuvamaailmaa nostamalla tekijät vahvasti esiin ravintoloidensa kasvoiksi.

Palvelumme ravintola Ololle ja Emolle:

  • Brändityö
  • Sisältöstrategia
  • Kuvamaailman uudistaminen
  • Sisällöntuotanto

Haluatko kuulla lisää?

 
Eero Anhava
Toimitusjohtaja & osakas
eero.anhava@eracontent.com
040 530 4895