Artikkeli, video, visualisointi. Juttusarja, printtilehti tai podcast. Meillä Erassa on yhteensä vuosikymmenten rautainen osaaminen koukuttavien sisältöjen suunnittelusta ja toteuttamisesta.

Me Erassa teemme sisältöjä idea edellä sekä tavoitteet ja kohderyhmän tarpeet kirkkaina mielessä. Olipa kyseessä mikä tahansa kanava, osaamistamme ovat erottuvat ja koukuttavat kerronnan keinot sekä ammattimainen toteutus alusta loppuun.

Ideoimme, hankimme haastateltavat, hoidamme kontaktoinnin, järjestämme kuvaukset, editoimme sisällön sekä tarvittaessa vastaamme myös julkaisemisesta ja some-markkinoinnista. Meiltä saat sisällöt paitsi selvällä suomen kielellä, myös natiiviruotsiksi ja -englanniksi.

 

Olemme saaneet sisällöistä ja uudenlaisesta kuvamaailmasta positiivista palautetta asiakkailtamme ja kauppiailtamme. Kuvastoissa on nyt sitä elämäntapaa ja fiilistä, jota Intersport edustaa.
Markkinointipäällikkö Arto Rasi, Intersport

 

Miten aloittaa tuloksellinen sisällöntuotanto?

  1. Parhaisiin tuloksiin sisällöntuotannossa päästään, jos sen tukena on brändi ja sisältöstrategia. Mutta toki hyvää sisältöä syntyy ilmankin.
  2. Tilanteen ja tarpeesi mukaan laadimme sisältösuunnitelman ja konseptit, joiden perusteella alamme tehdä sisältöjä.
  3. Tavoitteet ja yhteiset toimintamallit sovimme palavereissa, ja sisältöjen tekoon liittyvän kommunikoinnin ja materiaaliliikenteen hoidamme digitaalisesti.
  4. Sisällöntuotannon laskutus voi perustua kiinteään projektihintaan tai raportoituun työmäärään

 

Selkeä prosessi vapauttaa luovuuden

Meillä eralaisilla on erittäin vahva tausta mediasta. Siksi tiedämme, että selkeät tavoitteet ja tehokkaat prosessit ovat paras tapa päästää luovuus irti. 

  • Brief: tavoite, toteutus, kanavat
  • Valmistelut: taustatyöt, haastateltavien etsintä, kuvausten sopiminen
  • Sisällönhankinta: haastattelu, still- tai videokuvaus
  • Sisällön tekeminen
  • Editointikierros 1: Editorimme ovat mukana sisällön tekemisessä suunnitteluvaiheesta saakka. Ensimmäinen editointikierros tehdään ennen kuin sisältö lähtee kommentoitavaksi haastateltavalle.
  • Kommentointi
  • Editointikierros 2
  • Julkaisu ja some-markkinointi: Meiltä hoituu myös sisällön julkaiseminen. Some-markkinoinnissa saavutamme eranomaisia tuloksia.
  • Seuranta, analysointi ja reagointi
  • Uudelleenkäyttö

Kerron mielelläni lisää!

 

Myyntijohtaja Niko Helle
niko.helle@eracontent.com
040 486 4869

Sulje