”Myynti on yhdessä tekemistä, ja se synnyttää luottamusta, ratkaisuja ja hyviä tuloksia”, sisältötoimisto Era Contentin uusi myyntijohtaja Niko Helle sanoo.

Niko Helle on nimitetty sisältötoimisto Era Contentin myyntijohtajaksi. Hän siirtyy Eraan käännöstoimisto Transfluentilta, jossa hän Operations Managerin tehtävässä vastasi liiketoiminnan kehittämisestä, asiakasviestinnästä ja markkinoinnista. Aiemmin Niko on työskennellyt Woltilla asiakaspalvelutiimin vetäjänä ja Ite Wikillä markkinointipäällikkönä. Koulutukseltaan hän on kauppatieteiden maisteri Turun yliopistosta.

”Työskentely kolmessa startupissa on opettanut minulle, kuinka isoa roolia sisällöt ja kohderyhmien osuva puhutteleminen markkinoinnissa ja asiakkaiden palvelemisessa näyttelevät. Yritysten on tärkeää heittäytyä mukaan kohderyhmiensä elämään”, Niko Helle sanoo.

Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna 39 prosentilla 1,6 miljoonaan euroon. Eran asiakaskunta muodostuu yrityksistä, mediabrändeistä, julkisista organisaatioista ja järjestöistä.

”Me Erassa vahvistamme parhaillaan muun muassa viestinnän palvelujamme. Yhä useammat asiakkaamme haluavat lähestyä kohderyhmiään entistä kokonaisvaltaisemmin ja koordinoidummin, jolloin perinteiset raja-aidat markkinoinnin, viestinnän ja vaikkapa työnantajamielikuvan välillä viimeistään kaatuvat. Näkemyksellinen myynti on avainasemassa, kun kehitämme palvelujamme ja rakennamme asiakkaille aidosti uudistavia ratkaisuja”, Eran toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Sulje