Sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin liikevaihto ylitti 2 miljoonaa euroa viime vuonna. Kasvua toivat muun muassa uudet asiakkaat Fazer Group ja Terveystalo sekä viestintä- ja koulutuspalvelut.

 

Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna 17 prosentilla 2,1 miljoonaan euroon. Työntekijöitä sisältö- ja viestintätoimistossa on 20.

”Kymmenestä suurimmasta asiakkuudestamme kahdeksan kasvoi. Aloitimme yhteistyön muun muassa Terveystalon ja valtionyhtiö Suomen Erillisverkkojen kanssa, ja yhteistyömme Fazerin kanssa laajeni koko konsernin tasolle. Asiakkuutemme ovat kehittyneet sisällöntuotannosta laaja-alaisiksi strategisiksi kumppanuuksiksi”, toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Eran ydinliiketoimintaa ovat sisältömarkkinoinnin sekä brändi- ja strategiatöiden lisäksi viestintä ja erityisesti mediataloille räätälöidyt koulutukset.

”Yrityksissä ja muissa organisaatioissa pohditaan markkinointia ja viestintää nykyään hyvinkin syvällisellä tasolla – ei ainoastaan mietitä mitä ja missä kanavassa tehdään, vaan miksi tehdään. Siksi erottautumiseen tarvitaan yhä enemmän näkemyksellisyyttä ja rohkeita valintoja. Edelleenkin monet yritykset ja organisaatiot ovat turhan varovaisia tuomaan esille omia asiantuntijoitaan ja osallistumaan julkiseen keskusteluun”, Eran osakas Riitta Pollari sanoo.

Sulje