Annika Holmsten on strategisen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Contentin uusin tuottaja – ja jo 25. eralainen.

Annika Holmsten siirtyi Eran tuottajaksi Viking Linelta, jossa hän työskenteli luovana sisällöntuottajana ja copywriterina. Aiemmin hän on tehnyt sisältöjä ja suunnitellut mainontaa muun muassa Valveen, Skandaalin ja Publicis Törmän asiakkaille.

Satu Waltarin hurmaavan Kahvila Mabillon -kirjan ensimmäisellä sivulla kertoja toteaa: ´Olin vihdoinkin aivan omin päin tullut huomaamaan, että kaikki mielenkiintoinen tapahtui aina viereisessä pöydässä´. Minulle tässä virkkeessä tiivistyy elämää ja ihmisiä kohtaan utelias elämänasenne. Sisällöntekijän pitää osata tarkkailla, kysyä ja kuunnella, sillä kiinnostavin näkökulma löytyy usein sivulauseesta”, Annika Holmsten sanoo.

Annika Holmstenin myötä Eran työntekijämäärä kasvaa 25:een. Strategisessa sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimistossa syntyy kuukausittain satoja sisältöjä – juttuja, videoita, blogeja, tiedotteita, podcasteja, some-kampanjoita ja käsikirjoituksia.

Laatu ja sisältöjen toimivuus on meille ykkösasia. Olemme päivittäin tekemisissä valtavan erilaisten brändien ja kohderyhmien kanssa, ja siksi tarvitsemme tekijöitä, joilta hyppy aiheesta, äänestä ja todellisuudesta toiseen sujuu”, Eran sisältödeskin vetäjä, sisältöjohtaja Titta Kiuru sanoo.

Era Contentin ydintekemistä jatkuvien sisältömarkkinointi- ja viestintäkumppanuuksien ohella ovat brändi- ja strategiatyöt, konseptointi, valmennukset ja visuaalinen suunnittelu. Eran liikevaihto viime vuonna oli 2,1 miljoonaa euroa.

Tilaa uutiskirjeemme!

  • Artikkelin kategoria:Nimitys