Era Contentin visuaalisen suunnittelun palvelut vahvistuvat ja osaaminen laajenee myös palvelumuotoiluun, kun Aino Ahtiainen aloittaa strategisen sisältö- ja viestintätoimiston design directorina elokuussa.

 

Aino Ahtiainen siirtyy Eraan Fokus Media Sisusta, jossa hän on AD:na vastannut muun muassa asiakkuuksien luovasta johtamisesta, konseptisuunnittelusta, kuvaustuotannoista sekä käyttöliittymä- ja käyttäjäkokemussuunnittelusta. Aiemmin hän on toiminut freelance-suunnittelijana, Dentsu Aegis Networksin group art directorina sekä Sport– ja Trendi-lehtien AD:na. Aino Ahtiainen aloittaa Erassa elokuussa.

On innostavaa päästä mukaan kunnianhimoiseen ja iloiseen porukkaan auttamaan kiinnostavia asiakkaita sekä luomaan aivan uutta. Visuaalisuuden merkitys markkinoinnissa ja viestinnässä on ensiarvoisen tärkeää. Intuitio ja näkemys ovat muotoilijalle tärkeitä työkaluja, mutta on muistettava myös empatia ja datan hyödyntäminen. Ne auttavat huomioimaan ihmisten todelliset tarpeet. Tämä yhdistelmä innostaa työssäni eniten – voimme aina oppia lisää yhdessä”, Aino Ahtiainen sanoo.

Design directorin nimittäminen vahvistaa Eran visuaalisen suunnittelun palveluja ja laajentaa tarjontaa myös palvelumuotoiluun.

Olemme yhä useamman asiakkaamme markkinointiviestinnän ykköskumppani ja teemme koko ajan laajempia sisältömarkkinoinnin ja viestinnän kokonaisuuksia. Niissä tarvitaan monipuolista ja rajat rikkovaa ajattelua. Aino on näkemyksellinen osaaja ja vahva asiakastyön taitaja. On hienoa, että Eran täyttäessä kuusi vuotta voimme jälleen kerran ottaa askeleen eteenpäin ja tarjota asiakkaillemme entistä kokonaisvaltaisempaa palvelua”, Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Era Contentin liikevaihto kasvoi viime vuonna viidenneksen 2,1 miljoonaa euroon. Riitta Pollarin ja Eero Anhavan vuonna 2014 perustaman toimiston ydinliiketoimintaa ovat sisältömarkkinointi, brändi- ja strategiatyöt, viestintä ja erityisesti mediataloille räätälöidyt koulutukset.

  • Post Category:Nimitys