artikkelin-pääkuva-desktop_2000x1500_Miia

Miia Esa sisältöstrategiksi Era Contentiin

Miia Esa on nimitetty sisältöstrategiksi sisältömarkkinointi- ja viestintätoimisto Era Contentiin. Uusi tehtävä vahvistaa asiakkaiden saumatonta palvelua niin projekteissa kuin nopeissa tarpeissakin.

Miia Esa siirtyi Eran sisältöstrategiksi markkinointiviestintätoimisto Hube Helsingistä, jossa hän työskenteli tuottajana. Aiemmin Miia on ollut toimittajana TaloussanomissaYle Uutisissa sekä Markkinointi&Mainonnan ja Talouselämän yhteistoimituksessa.

”Erassa on valtavan laajaa viestinnän ja markkinoinnin osaamista ja näkemystä. Uskon sekä hyvään suunnitteluun että tarkkaan viimeistelyyn, ja niinpä olen innoissani siitä, että täällä tehdään töitä alusta loppuun asti yhdessä. Minua motivoivat ennen kaikkea tulokset: niin somekanavan seuraajamäärän kasvu kuin vaikkapa sisällön herättämä rakentava keskustelu”, Miia Esa sanoo.

Sisältöstrategin rooli on Erassa uusi. Miia Esa työskentelee Eran sisältödeskissä yhdessä sisältöjohtajien, editorien, tuottajien, visualistien ja digistrategin kanssa.

”Asiakkuutemme laajentuvat ja monipuolistuvat. Se tarkoittaa yhä enemmän projektimuotoista tekemistä sekä hyvinkin nopeita tarpeita, joihin haluamme vastata parhaalla mahdollisella tavalla. Sisältöstrategi vahvistaa asiakastiimejämme joustavasti silloin, kun niissä kaivataan lisäaivoja ja -käsiä. Lisäksi hän toimii editorina. Miian monipuolinen sisältöosaaminen ja kokemus asiakastyöstä on erittäin hyvä yhdistelmä tähän uuteen tehtävään”, Eran operatiivinen johtaja Tuomas Littunen sanoo.