era-tiedote-16x9

Era Content Kemia-Kemi-lehden sisältö- ja mediakumppaniksi

Kemian seurat ovat valinneet Era Contentin Kemia-median uudeksi sisältö- ja mediakumppaniksi. Ensimmäinen uudistunut lehti ilmestyy ensi vuoden alussa. Samalla myös lehden verkkosivusto uudistuu.

Kemia-Kemi-lehti on kemian alan kotimainen ammattijulkaisu, jolla on yli 10 000 lukijaa. Lehden uutiskirjettä tilaa yli 4 600 alan asiantuntijaa ja päättäjää, ja nettisivustolla kemia-lehti.fi on yli 6 000 eri kävijää kuukaudessa.

Era Content vastaa Kemia-median sisällöistä ja mediamyynnistä ensi vuoden alusta lähtien. Yhteistyö lehden julkaisijoiden – Suomalaisten Kemistien Seura ry:n, Finska Kemistsamfundet rf:n ja Kemiallisteknillisen yhdistyksen – kanssa alkaa kuitenkin jo syksyllä sekä lehden että verkkosivuston uudistamisen merkeissä.

”Kemia-Kemi-lehdellä on tärkeä ja perinteikäs rooli seurojen jäsenlehtenä sekä kemian tuomien mahdollisuuksien viestinnässä ei-asiantuntijoille eli tavallisille ihmisille. Kemia-median uudistuminen on meille tärkeää, jotta seurat olisivat tulevaisuudessakin houkuttelevia myös nuorille. Nuorten tarpeisiin on vastattava. Saimme useita laadukkaita hakemuksia, joiden joukosta Era Content valikoitui mediakumppaniksi vahvan kokemuksensa ja teknisen osaamisensa vuoksi’’, Suomalaisten Kemistien Seuran puheenjohtaja Leena Otsomaa sanoo.

Era vastaa Kemia-median sisällöistä ja mediamyynnistä ensi vuoden alusta lähtien

Sisältö- ja mediakumppanuus Kemia-median kanssa ovat uusin lisä Eran monipuolisiin sidosryhmä- ja asiakasmedioiden asiakkuuksiin.

”Kemian alan seurojen jäsenmediana Kemia-Kemi-lehdellä ja sen digikanavilla on vankka asema alan asiantuntijoiden arvostamana tiedonlähteenä. Vahvalla sisältöosaamisellamme vahvistamme entisestään jäsenten suhdetta ammattimediaansa. Kemia-median uudistuksen aluksi kartoitamme niin kemian seurojen, niiden jäsenistön, mainostajien kuin muidenkin sidosryhmien toiveet ja tarpeet. Kemian alan yritysten vahva menestys on Suomen kehityksen kannalta huipputärkeää. Meillä on jo ennestään asiakkaita tältä alalta. On hienoa olla viemässä tätä kehitystä eteenpäin ja nostaa alan osaajia entistä enemmän esille”, Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava sanoo.

Era Content on vuonna 2014 perustettu strateginen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto, jonka liikevaihto viime vuonna oli 2,4 miljoonaa euroa. Erassa on töissä lähes 30 osaajaa, joilla on vahva tausta media-alalta, mediamyynnistä, viestinnästä ja digitaalisesta markkinoinnista. Jatkuvien sisältö- ja viestintäkumppanuuksien ohella Eran ydintekemistä ovat brändi- ja strategiatyöt, konseptointi, valmennukset ja visuaalinen suunnittelu.

Haluatko kuulla lisää?

Eero Anhava

Toimitusjohtaja ja osakas
040 123 4567
eero.anhava@eracontent.fi